Pikkumökö:Paljon onnea vakipaikasta! Ihan mieletön pomo sulla kyllä! Kai muistit kiittaa ja ylistää? Mä oisin varmaan kapsahtanu kaulaan..
bla-bla Tervetuloa mukaan!
Vaatehankinnat: Meillä on kaikki mitä tarvitaan jos poika tulee, vaan joku paksumpi puku pitää hankkia ulkoilua varten. Mä oon säästäny esikoiselta kaiken mikä on hyväkuntosta ja eihän noilla vauvoilla huonoks vaate mene. Jos tulee tyttö ni lähten saman tien varastoon ja roudaan vaatteet sisään ja katson kuinka paljon on neutraaleja vaatteita ja paljon pitää ostaa.
onnea taas poika ja tyttölupauksista! :heart:
cherrye ja muut joille sukupuoli ei ultrassa selvinny: Meillä kävi samoin ku esikoista odotettiin. kyllä hävetti ku ihan itketti ultran jälkeen ku ei saatu tietää. Mutta kaikki tunteet on normaaleja ja varmasti kaikille on tärkeintä että vauva on terve, se vaan on se juttu ku kaikki puhuu että rakenneultrassa sukupuoli selvii ja sit ku ei selviikkää ni ah sitä pettymystä.. : /
Mutta onneks sitten mentii viel 4d ultraan, se oltiin varattu jo aiemmin viikolle 27 ja siellä sit lääkäri sano että varma poika. Muutenki toi 4d ultran tyyppi sano että kyllä se sukupuoli saadaan selville jos vähänki ultraajaa kiinnostaa sen selvittäminen, että jos päästää äidin nousemaan ylös kävelee ihan vaan minuutin ajaks ja sitten taas makaamaan ni yleensä se laps on siirtyny sellaseen asentoon että sukupuoli nähään.
Pööppis: Jaksuja sulle! Missä päin suomea sä asut? Ootteko vasta muuttanu?
Jadeza: osanotot kisun pois menon johdosta. Ei kai auta aatella ku että onneks varmasti ei oo kärsiny. :hug: Paljon jaksamista!
Ymmärrän täysin mitä tarkotat ku sanoit että tuntuu ettei edes jonkun kaverin kuolemasta ois yhtä suruissaan. Kyllä jos oikea eläinihminen on, niin siitä eläimestä tulee aivan yhtä rakas, ja kun oma rakas kuolee niin suru on suunnaton eikä kenenkään sitä pidä vähätellä. Meidän koira kuoli kun olin 19vuotias, koira oli tullut meille kun olin 4. Kyllä suru oli niin kova etten usko minäkään että olisin surrut enempää jonkun ihmisen kuolemaa. Perheenjäsen se eläinkin voi olla.
istukka: Oli np ultrassa takana ylhäällä, mihin lie siirtyny. Mä luulen että eteen koska ei tosiaan niitä potkuja paljoa tunnu.
On: Vitutus on tosi korkeella. Kaikki ketuttaa ja tänään on ollu räjähtäminen monesti lähellä. Salamat siis sinkoilee.
Oon niin super väsyny ja tuntuu ettei mikään unimäärä riitä. Mies on saikulla ni heräs poijan kanssa ja toi mulle vasta puol 10 aamupalan sänkyyn. Sitten ulkoilun jälkeen ku poitsu meni nukkuu menin iteki ja nukuin puolitoista tuntia. ei mitään vaikutusta. Perjantaina on ylim. neuvola ku soitin että katottas hb, vaik syön rautaa ni ehkä se ei imeydy.
Eihän oo paha ku meinaa kilahtaa taaperouinnissa ihan vieraalle ihmiselle? Jumalauta.. Meinas niin hrttää kii ku ihmiset ei osaa laittaa sitä pukuhuoneen ovee kii, tänään sitten olin ilkosillani ku yks lähti ohjaajalta jotain kysyy ja jätti oven auki, kaks ukkoa käveli siitä ohi ja tietty katto sisään. Ei saatana, miten voi olla oven kiinni laittaminen niin vaikeeta?!?! Kyllä se sit anteeks pyys ku tuli takas heti ku tajus mokansa ja varmaan kuuli mun kiroamisen.
Pinna niin penteleen tiukalla että mä taidan häipyä nyt takavasemmalle etten avaudu enempää.
Öitä kaikille!
susanna ja pikkunen 18+2