Kina: Voi kamala, olen niin pahoillani :'( Voimia kovasti! :hug:
jadeza: Mulla on ollu ihan sama himo raskauden alusta lähtien! Maustettu vissyvesi ja jääkaappikylmät tummat viinirypäleet!
Hankinnoista: Me ollaan sen verran monta virhehankintaa tehty esikoisen kohdalla, että nyt katson tarkkaan mitä ostan. Ollaan siis ostettu halpoja tarvikkeita (esim. vaunut), jotka ovat sitten menneet rikki ja olleet muutenkin käytössä tosi huonoja/hankalia. Siksi mä ostan mielummin laadukasta "merkkitavaraa" käytettynä, kuin halpa-tuotteita uutena. Menee sama raha ja saa laadukasta tavaraa hyvillä käytännönominaisuuksilla varustettuna. On ekologisempaakin. Mä uskon aika paljon siihen, että hyvää ei saa halvalla ja, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. Mutta poikkeuksiakin voi toki joskus tulla eteen
Ja onneks on toi huuto.net ja kirppikset =)
Mä oon nyt kattellu Emmaljungan Nitro Cityja. Voi olla, että ostetaan ne uutena, jos saadaan säästettyä tarpeeksi rahaa kasaan. Olis ne uudet vaunut vaan niin ihanat
Mutta esim. vauvan vaatteita olis musta ihan hölmöä olla ostamatta kirppikseltä, kun ovat useimmiten ihan uudenveroisia ja käyttöaika on niin lyhyt.
Meillä on kans niin kuin monella muulla täällä, että miehellä on ihan hyvä palkka (luultavasti yli keskipalkan), mutta mä olen sitten sosiaalialalla ja se kertoo varmaan kaiken mun palkasta
SiSa & Pikkupulla 17+2 :heart: