Huomenta!!
Sain nukuttuu kohtuullisen hyvin -tosin pää aivan sekasin edelleen..
sänky Meillä ikäeroa tulee 1v7kk ja siirrettiin poitsu isojen sänkyyn tossa parikuukautta sitten ja siellä nukkuu tyytyväisenä yöt ja päikkärit
kertaakaan ei oo lähteny sieltä keskellä yötä seikkailemaan, tosin huoneessa ei oo valoja päällä niin ei varmaan tuu ees mieleen lähtee pimeessä hortoilemaan.
viriketoiminta.. Mä oon vastustanu aina sitä et lapset hoidossa jos vanhemmat kotona, ellei kuntouttavana muotona oo päiväkoti. Etenkin pienille riittää hyvin kodin virikkeet. ja jos on mahdollisuuksia kerhoihin ni ne riittää täysin isommallekin -kyllähän siinä omaa aktiivisuutta vaaditaan vähä enempi et lähtee kerhoihin tms et lapset ei kyllästy kotona. MUTTA etten nyt sit taas oo liian kärkäs (
) niin nyt kun jään ite kotiin ni tää pienempi poitsu jää kans mut tän kohta 5v:n kans oon nyt käyny keskusteluu itteni ja hänen kaa mitä tehdään.. mä en siis kannata mut ku meillä täällä ei oo kerhoja kun 3-6v ryhmä 1pvä/vko/2h -jossa tää poitsu nytkin jo käyny mut se on vähä jännä homma ku siinä on reilu 10 täysin eri-ikästä lasta ja yleensä ku menee hakemaan ni ei siellä kukaan kuuntele mitään- kaikki vaan riehuu ja huutaa eikä ne ohjaajat oikei saa niihin otetta.. ja sit meillä on toinenkin peruste: Poika on isällään joka toinen kk ja jos mä irtisanon hoitopaikan ei myöskään saa siellä hoitopaikkaa (kun asuu meillä) ja siellä on sit oikee tarve. Et mä en tiedä! Mut jos jatkaa päiväkodissa aion kysyy et eihän vie kenenkään sellasen paikkaa joka sitä oikeesti tarvii ja niille sopivat päivät ja niitä tulee olee se max3/vko/6h -ja silleen et toi ei joudu koskaan olee se jonka takii joku joutuu tulee aiemmin töihin tai venyttää pidempään...
anteeksi olen näin kriittinen -jokainen tietty tekee omat päätöksensä mut oon ollu töissä pk:ssa joka suljettiin viideltä ja voin sanoo et vidutti ku 15 yli 5 tulee joku kotona oleva äiti et "hitto ku oli kaupassa ruuhkaa ni vähä meni yli.." juu ei mitään -mun oma lapsi vaan odottaa omassa hoitopaikassa et sen äiti pääsee töistä ja tulee sen hakee kotiin!! Ja nää tapaukset oli siis enempiki sääntö ku se poikkeus..
Meiän vaunut piti tulla tällä viikolla mut ei oo kuulunu
Tahtoo!!!! Tosin vois saada aikaseks ottaa noi kuvat noista emmaljungista ja pistää myyntiin. ja pestäkin vielä vois. Sunnuntaina olen sitten reipas!!!
pikkumökö + pp 25+6