hitto että nyt ottaa kuuppaan ja masentaa ihan kympillä. Paino noussu niin pljon että satikutiahan sieltä neuvolasta tuli :/ Niin paljon nyt vituttaa oma mässäily,että miten hitossa saisin painoa pois??? Kun en voi harrastaa lenkkeilyä suppareiden vuoks niin ruoka ainut mihin pitää kiinnittää huomioo. Jäätelöt pois ihan ekana ja suklaa
Joulu
nyyh. Perseen perse että pitiki olla intohimoista tää ruoka. Kun ei oo elämässä tällä hetkellä muuta, ei oo työtä, ei oo kun yksin kotona örvötys. voi voi voi ja tää valitus . puff... :I Känlläränkkä!!
Ens viikolla sit se sokerirasitus, niin varmaan sen käynnin jälkeen joutuuki sit dieetille.
Sf mittakin oli paljon..26...ou gaaddääm.
Turhapa tässä tietysti on vaan valittaa, oma vika. Mut tää nyt oli ainut paikka jonne pystyy tulee purkaan tuntemuksia.
Tääki nii outoo mulle,kun ikinä en oo ollu perso ruualle, mut kun tuli raskaaks, tuntui et maailmassa ei muuta ookaan kuin ruoka...
sanohan tuo nla-täti et on vaarana et vauvasta tulee liian iso kun paino nousee mulla tuota tahtia.. sit näytti kuvia esim 200g karkkia vastaa 2,8kg omenoita,,,jne... Huoh.
Pitää heittää kaikki makee tästä talosta roskiin. No onneks ei ookaan suklaata eikä jäätelöö yhtään jemmoissa.
Itähki, mulla oli tosi sitkee hiiva tos ihan vähä aika sitten ja jouduin tunkee peräjälkeen kaks kuuria tonne alapäähän. Söin Bulgarian jugurtteja ja join piimää kahtena viimesenä päivänä ihan sikana, niin sit loppu vasta hiiva. Nyt oon joka pvä 1-2 viilä, tai bulgarian jugurttia ihan varmuuden vuoks vetäny. Jaa sokeria pitää välttää. Hiivan aikana jouduin suklaalakkoon,kun tiesin ettei noin paha hiiva asetu jos ei jtn tee JA lisäks söin puolukkasurvosta tai pakastekarpaloita sen hiivan aikana joka pvä. Nytkin vois itseasiassa tehä vaikka karpalokiisselin.
Eli alapään ph
on koitan vaikuttaa ruoalla. Tsemppiä!! Viheliäitä nuo hiivat osaa olla pahaksi äityessään. Itte olin hulluks jo tulla sen kanssa, mut vkoloppu osui viel väliin,niin en sit tullu lääkäriin menneeks ja seur. ma -ti olikin jo parempi.
Luin tuolla nlassa odotellessa tuosta koliikkituttipullosta, ja vaikutti niin hyvälle, et semmonen pitää ostaa sit.