Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

Vadelmanlehtiteetä en ole juonut aiemmin, enkä aio tälläkään kertaa sitä juoda. Katsotaan mitä sanon sitten jos LA ylittyy useammalla päivällä :D

Milla: Kaakao, sinä sen sanoit :p

Kn: Olette todella onnenne ansainneet. Olen niin onnellinen teidän puolesta. Ihan silmät kostuu kun ajattelen tarinaanne :heart:

Pikkumökö: Vessan siivous 1veen toimesta. Pelottavan tutun kuuloista :LOL::headwall:

Minnarun: Mulla on ihan sama, että hiilareita on syötävä tasaiseen tahtiin. Painonnousua mietin sitten kun tämä pahoinvointi loppuu. Nyt keskityn vain siitä selviämiseen :)

Hepuhi: Ettei sulla olisi joku tulehdus siellä? Onko mitään siihen viittaavia oireita? Toivottavasti vuoto loppuu.

Emmuska: Onnea hyvistä ultrakuulumisista :flower:

ON:
En ole oksentanut tänään vaikka yökkinyt kyllä. Okei, en ole juurikaan juonut ja päätä särkee. Kohta on juotava, mutta toivotaan että pysyisi sisällä. Ihanaa, mies tulee tänään ajoissa, eli ihan kohta ja kohta saan myös ottaa ruuan uunista ja käydä pöytään. Toivottavasti se maistuu, kun nyt ainakin on vesi kielellä.

Kylppäri tuli valmiiksi, on se vaan nyt hieno :)

Sipsunen & SV 9+0
 
  • Tykkää
Reactions: Hayley82
sipsuselle jaksuja oksun kanssa. ja muillekkin ketkä vielä kärsivät olosta! :hug:

Emmuskako oli käynyt ultrassa? mukava kuulla hyviä uutisia! oliko muita? tänään vissiin oli ainakin muutamalla ultra..

kn kuulostaa kyllä rankalta! onneksi ilmeisesti pahin jo takana. meillä täällä odotellaan taas tuleeko ikäviä uutisia. :'( ens viikolla ilmeisesti selviää onko miehellä syöpä :'( ensin tää mun sairaus ja nyt miehen.

hepuhille peukutukset ettei olisi vakavaa! :hug:

doplerista sen verran että sain sydänäänet kuuluviin 9-10 viikoilla,mutta kyllä se hakemisessa oli :)

Omassa navassa ei ihmeempiä kuin ikäviä uutisia koko ajan jostakin. nyt vain toivon että huomenna saataisiin edes ultrassa hyviä uutisia. vaikka toisaalta tuntuu ettei sieltäkäään mitään hyvää kuulu. :'( on kyllä niin paska fiilis ettei tosikaan.

NinnaN 13 poks
 
  • Tykkää
Reactions: Hayley82
Ninnan Voimia! Tiedän mitä se elämä on kun elämä pyörii väkisinkin syövän ympärillä.. Mitä syöpää miehelläsi epäillään? Minun miehelläni oli hodgkinin lymfooma. Syöpää löytyi kaulan imusolmukkeista, kainalokuopasta ja henkitorven ympärillä oli nyrkin kokoinen syöpämöykky. Saatiin tietää syövästä viikko häidemme jälkeen :/ Mieheni kävi kahden viikon välein sytostaattihoidossa ja hoitojen jälkeen hänellä oli TODELLA huono olo 4-7pv. hiukset ja kulmakarvat lähtivät suurimmaksi osaksi, nyt ovat kasvaneet takaisin. Mitä vain eteen tuleekin niin täytyy vain muistaa iltarukouksissa ja toivoa parasta! Vaikka se hankalaa onkin, niin asenne kannattaa pitää positiivisena! Mieheni positiivisuus kaiken kurjan keskellä auttoi häntä varmasti toipumaan. Saanko kysyä minkä ikäisiä te olette? Meillä mieheni 26v ja minä 22v..
 
Katjuska-80: Mulla ollut myös päänsärkyä, ja jomotusta silmien yllä (??) Esim. tietsikan tuijotus tuntuu ikävältä. Hyvä kuulla, että on "normaalia".

(.)Huh, tätä syömistä! Tänään söin aamulla n. 6.30 viilin ja banaanin ja otin töihin evääksi toisen aamupalan, rieskaa ja appelsiinimehua. Sen söin 8.15. Sitten 9.00 söin mustikkapullan kahvipöydästä. Ja meni 1,5 tuntia, ja taas oli nälkä!! Mutta samoin, kuin jotkut muut teistä, murehdin tätä paisumistani myöhemmin, haluan vain, että huono olo pysyy nyt poissa!! =)

moomin 7+5 (vielä 5 päivää ekaan nlaan.. =))
 
Täältä tulee lupaamani uutiset ultrasta! :)

Pikku-Apina oli kasvanut erittäin reilusti ja oli jo 52mm kokoinen :heart: Pieni sydän sykki vahvasti ja oli mukavasti liikkeessä koko ajan :) Heti alussa kun ultralaite asetettiin paikalleen niin pieni tuntui vilkuttavan vanhemmilleen, siitäkös se onni syntyi kun näki et kaikki on kunnossa :) Tutkittiin pieni niiltä kaikilta osin kun tässä iässä vain on mahdollista tutkia ja kaikki näytti erittäin hyvältä, eli poikkeavuuksia ei tässä ultrassa näkyny. Niskaturvotustakin oli vain 0,8mm eli todella vähän! Ei tuonne verikokeeseen olisi varmaan tarvinnu mennä, mutta kävin nyt kuitenkin :heart:

Aijaa.com - 8515914.jpg
Oisin kuvan tähän laittanu, mut en nyt sit ilmeisesti ossaa :( Joku viisaampi vois opastaa ni muokkaan sit uudelleen :)

Saatiin todella monta ultrakuvaa kun siellä oli vissiin juuri valmistunut kätilö niin se otti ihan reilusti noita kuvia + saatiin myös vähän kokeneemman ultraajan kuvia :) Eli noita nyt piisaa :) Ei oo niin hienoja ku Laretzkin kuvat, mutta laitan tähän nyt yhden omasta mielestä parhaimmasta päästä. Ultrauksen aikana pieni näytti vähän imeskelevän peukkua ja sit se laitto molemmat kätensä päidensä viereen, ihan ku peittääkseen korvansa :LOL:

[Pienen mitta on siis tänää 52mm, joten meiän LA siirtyy. Uusi LA on siis 26.2.12 Mut pysyn mieluummin täällä teiän kanssa, enkä halua tuonne helmikuisiin siirtyä ku on täällä jo alkanu "tuntemaan" ihmisiä :)

Olo ultrauksen jälkeen oli huojentunut ja tavallaan jokin lukko sisällä purkaantui, enää ei pelota niin paljoa :heart: Sen kunniaksi laitoin tänään jalkaan äitiyshousut :) Vielä ois pari viikkoo ja sit ois edellisen raskauden kesto ohitettu.

Selkäsärky täällä jatkuu edelleen... Kävin lääkärissä ja se ois kortisonipiikin laittanu, mutta enhän mä voi sellasta ottaa :( Nyt sit pärjätään panadolilla ja sairaslomalevolla, saikkua tuli sunnuntaihin asti ja sen jälkeen on pari vapaapäivää, joten ens ke vasta seuraavan kerran töihin! Päivät sinnittelen ilman särkylääkettä ja yöksi ajattelin yhden ottaa.


Sit kommentoin vähän muutenkin, ettei tule taas omaa napaa :p

Tervetuloa kaikille uusille, ihana ku teitä vieläkin tupsahtelee :)

Täällä oli muitakin, jotka on ultrassa käyneet onnea teillekkin! :heart:

Mimma paljon onnea tuoreelle Vaimolle! ja toki miehellesikin! :heart:

Sunnie, toivottavasti sun issiaskivut on hellittäny ees vähän, mä tiiän et ne on ihan perseestä ku ei voi liikkua oikein mihinkään. Mä kärsin issiasoireista toistuvasti lähes vuoden verran, melko vittumainen vaiva kyllä!

Toivottavasti hepuhin vuoto on harmitonta, ootteko ollu yhdynnässä lähiaikoina? meillä ainakin on pakko käyttää liukastetta tai mulla tulee pientä vuotoa. Mitäs muuten kuuluu imoenille?

Me muuten saatiin kaverilta varastoon oottelemaan jo pinnasänky ja hoitopöydän taso, itse pöytä ei vielä mahu ku pitää noi renkaat ekana vaihtaa, sit ois vielä ne emmaljungatki tulossa, monen sadan euron säästöt kyllä on kasassa!

Mut nyt lopetan romaanin kirjottamisen!

Memelisa & Aurinkoinen Pikku-Apina 12+4
kylläpä tuntuu hurjalta hypätä viikko eteenpäin! :O
 
Ihania uutisia Memelisa :heart: Onnea niistä!

Voi kunpa tulisi jo 30. päivä ja mun vuoro mennä ultraan. Tahtoo nähdä jo meidän pienen. Mä niin toivon, että hän olisi kasvanut hyvin.

Jos sitä kohta menisi nukkumaan. Mä vaan makaan sohvalla tän koneen kanssa ja koitan juoda sitä perhanan vettä. Kerran jo oksensin, mutta nyt oon jo juonut reilun lasillisen onnistuneesti.
 
Voi paska! Kirjotin vaikka mitä, mutta kaikki taas hävis :kieh:

Nyt ei sit jaksa kirjoittaa kaikkea uudelleen... : /

Viola30: On muuten tosiaan hassua, että me molemmat ollaan nyt täällä odotuspuolella hieman kivisen tien jälkeen =) Mutta siis ihanaa! :kiss: Ja Minnarun myös! :heart:


Omaa napaa...
Huomenna on eka neuvola ja se jännittää :eek: Kuunnellaankohan sydänääniä? Ja kuuluukohan ne? Np-ultra on mulla vasta rv 12+4 (tai neuvolan mukaan kai se on jo 12+5) Hyvinkään sairaalassa. Harmi kun joutuu tonne Hyvinkäälle menemään ultriin, vaikka synnyttää meinaan Naistenklinikalla.

Keskenmenon pelko ei kyllä vieläkään väistynyt, vaikka viikkojen lisäännyttyä se on ehkä hieman laimentunut alun hysteerisyydestä. Voi kun np-ultrassa olisi kaikki hyvin, niin voisin huokaista vähän :rolleyes:



SiSa ja Pikkupulla 10+0 POKS! :heart:
 
Emmuska: juu ne ei varmaan tienny et sulla on taaksepäin kallistunut kohtu,niin sano et tyhjä rakko? otappa noista sit selvää et miks ne sanoo mitäkin.. :D

Päänsärky : mäki muistelin tossa et viimeksikin näillä viikoilla alko särkemään,ja se johtuu just jostain verenohenemisesta ja jostain hormoonista.. :confused: kestääkin pari viikkoa. inha vaiva..

Mimma onnea tuoreelle avioparille !! =)

( . ) ultraan enää pari päivää,tulis jo maanantai !!! en kestä tätä jännitystä,et onko siellä kaikki ok. tänäänkin tullu ressattua niin paljon,et koko alavatsa särkee,ja pelkään et se vaikuttaa jotenkin.. stressihän ei tutkitusti tee hyvää sikiölle :/

kn todella ansaitsette onnenne!!! huh mikä tarina teillä ...

Ninnan toivotaan että tulee hyviä uutisia,kamalaa odotella tuollasia tuloksia.. :(
'
sunniee ja vilperi 11+2
 
  • Tykkää
Reactions: Hayley82
Laretzki
Memelisa Mehän päästään jännäämään sitten kilpaa, että kumpi poksahtaa ensin, kun mulla La on se 25.2 :)

Vieläkin meinaa vähän päätä jomotella, niin ei kyllä yhtään pysy ajatus mukana, että mitä hittoa mun piti tänne naputella. Lentopalloa tuli käytyä taas pelaamassa ja aavistuksen verran enemmän revitelin kun pikkasen särkee alavatsaa nyt. Mutta ei mitään suurempaa kuitenkaan.

Huomenna olisi sellaine vaatimaton 08.00-20.50 koulupäivä, joka pitäisi selvitä "retkieväillä" (ei mitään tietoa kuinka hyvät ne on) kun käydään UPM:n tehtaalla ja sen jälkeen jatkuu iltatunneilla. On kyllä varattuna reppuun luumuja ja banaania, mutta saa nähä silti kuin nollissa energiat on kun pääsee kotiin. Lauantainakin olisi koulua, mutta jätän varmaankin väliin, kun olisi 12-16 ja sen jälkeen pitäisi miehen luokse jaksaa ajaa.

Että sellasta opiskelija elämää täällä

Lare ja Spyro 12+5
 
onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille :flower: Tuntuu jotenkin hirveen kaukaselta ajatukselta toi ultra ku itellä ei viel tietookaan millon se on... mut ei siihen varmaan kauaa enää oo..

mimma onnea avioparille!! Hitsi mmekin "jo" 3kk oltu naimisissa -kauhee ku aika menee vauhdilla ku tuntuu että häät oli ihan vasta "eilen" :)

hepuhi Toivottavasti kaikki hyvin!! Uskoisin kyllä jos ihan vähän vaan verta tullu, mulla on tullu nyt pari kertaa tän raskauden aikaan ja niin kauan kun ötökkä ei tuu pihalle ni oon yrittäny uskoo siihen et kaikki hyvin ja nyt pari pvää kuulunu sydänäänet joten kyl siel jotai elämää on. Mutta kyllä mäkin tällä pessimisti luonteella joka kerta oon ollu varma et noniin se oli nyt siinä..

ON: Voi luoja mikä kauppareissu!! itse kaupassa meni kaikki suht ok (mitä nyt yks kuorineen jyrsitty banaani ja pari "mä en liiku tästä mihinkään ennen kun lopetatte tappelun" -pysähdystä..) mut sit kassalle ku päästiin... No ensin toinen isommista saa päähänsä alkaa pakata tavaroita -sit toinen ,myyjällä oli hauskaa ku ipanat tappelee kumman pussiin mikäkin tavara VISKOTAAN.. Sit pienin vetää kilarit ku otan siltä banaanit veks ku tarvis niistäki hinta saada. Sit pääsen vihdoin maksaa ni yks ei viihdy sekuntiakaan kärrissä ja toiset tappelee tavaroista..no sit jotenkin näppäilen pin-koodin päin helvettii useemman kerran -pakko vaihtaa kortti ku hajuakaan enää mikähän se koodi oli. Tässä vaiheessa pienin on kainalossa ja yrittää kovasti saada sitä korttimasiinaa irti paikoiltaan. Sit vihdoin saan sen tunnusluvun läpi -kassapoitsu ottaa kuitin ja paukasee kätesä siihen kassan muovisuojaan:"Vi...auts" -sillon repes vastakkaisen kassan myyjä ihan totaalisesti. Ja noi isommat paiskasee ne pakkaamansa ostokset kärriin suoraan jugurttien päälle ja lähtee juoksee siitä pois ja eiköhän toi 4v vedä turvat siihen lattialle. Siinä vaiheessa ajattelin et josko ei ihan just tällä kokoonpanolla tähän kauppaan....

Taas yksi hengissä selvitty päivä takana ja mies lupas tuoda pizzaa jos ehtii töistä ennen rosson keittiön sulki aikaa... hmm...kannattaa suunnitella tollasta ku ei oo varmaa et ehtii :)

painosta ja pahoinvoinnista oon kans ajatellu et nyt keskitytään siihen et et yrjö ei lennä ja sit ku pystyy vähä vaikuttaa mitä syö ni sit mietitään kiloja...tai sit keväällä itketään...

pikkumökö + ???? 9+4
 
Sisa Mulla ihan sama homma, että joudun ultrat käymään Hyvinkään sairaalassa vaikka Kätilöopistolle menen synnyttää.. Mulle neuvolassa kerrottiin vaan, että kun keravan kaupunki on ostanut ne ultrapalvelut sieltä hyvinkäältä niin sinne on mentävä... Keravalla siis asutaan. No, pääasia että pääsee edes synnyttämään sinne mihin haluaa :)

Onnea mimmalle!

kn sanon samaa kuin muutkin, todellakin olette tämän ansainneet! huh, mikä tarina.

yyyyhh ja taas painaa väsy silmiin, pakko varmaan mennä unille jo. Tytöllä ollu tänään joku ihme raivari päivä, iltaan asti oli pelkkää kiukkuu ja huutoa. Ja nyt väsyttäää..

jende (kohta) poksis 11+0
 
Moi!

Mulla kans sellainen käsitys vadelmanlehtiteestä ettei sais juoda alkuraskaudessa, kun tosiaan aiheuttaa keskenmenoja.
Join reilu vuosi sitten sitä monta kertaa päivässä viimeiset 3 viikkoa ennen synnytystä (ja hyi, miten pahaa se on!). Ei auttanut kyllä mulla...Lapsivedet meni kotona laskettunaikana, MUTTA osastolla ei tapahtunut mitään ja jouduin synnyttämään oksitosiinitipan avulla. Ja se vasta oli yhtä h*lvettiä, kun sitä annostusta koko ajan lisättiin enkä juuri saanut hengähtää supistusten välillä. Eli ei kiitos vadelmanlehtiteetä enää minulle :D

Oma olo on aika hyvä. Rannekkeet toimii edelleen suht hyvin ja pientä kuvotusta saattaa esiintyä päivän aikana, mutta siihen se sitten jääkin. Aika ennen rannekkeita oli kyllä ihan hirveää...Mä käyn suihkussakin rannekkeet käsissä ku en oikein osaa olla pahoinvoinnin kanssa, on se niin hirveen tuntuista. Mutta nyt siis toistaiseksi edelleen ihan ok olo :)

Heh, hauskaa kun suurin osa on käynyt jo neuvolassa ja ultrassa, jne. Mulla on eka neuvola vasta 31. pv. tätä kuuta...

Niin joo, päänsärkyä piti kommentoida...Ekassa raskaudessa jossa odotin tyttöä, niin mulla oli ihan hirveä jokapäiväinen päänsärky monta viikkoa alkuraskaudessa. Pojasta ei sit taas mitään. Nyt ei oo taas ollut päänsärkyä joten teenpä johtopäätöksen että uusi tulokas on myös poika ;)
 
Mitä kaikkee piti kommentoidakaan...hmm, niin paljon tullu tekstiä, että anteeks vaan, jos en kaikkee kommentoi :ashamed:

Kn on kyllä onnensa nyt ansainnut! Joskus kyllä saisi onni tulla edes hieman helpommalla, mut osaapahan nyt sitä arvostaa eri tavalla sitten :heart:

mimmalle onnea avioparina! Mekin ollaan oltu vasta reilu 4kk naimisissa ja saadaan (vielä toivottavasti, kun riskivkoilla kuitenkin ollaan) esikoisemme paria vkoa ennen ekaa hääpäiväämme ja miehen 30- kymppisiä (sama kuin hääpäivämme, kun mies käski valkata päivän, jonka hänkin sitten muistaa :D )

Eli mies 29 ja minä 25. Lapsen syntymähetkellä tosin jo 26.

Ruoanlaitosta olen myös kokki, heh. Mutta vähemmälle jää kotona kokkaaminen :headwall: Töissä saa mättöä tehä urakalla, niin jotenkin ei huvita enää kotona, no sellanen 1-2 kertaa teen vkossa kotiruokaa, ja samalla eväällä sitten eletään pari-kolme päivää. Lapselle meinasin itse tehdä omat soseet, kaupan purkit kelpaa vain välipalana, jos jossakin olemme menossa tai hätävarana.

pikkumökön kauppareissu kuulostaa erittäin hupaisalle, ei varmaan silloin siltä tuntunut :D

Omanapa poksuu huomenna kaksilukemalle! Jeeeeeeesh! Vain 2,5 vkoa enää nt- ultraan. Mä en kestä :whistle: Tänään meinasi tulla itku, kun mies on ollut tämän loppu vkon työreisulla, siis poissa jopa kaksi yötä, ja tulee huomenna varmaan jo ennen neljää kotiin, eikä se kerenny lepertelee mulle puhelimessa! Ennen saanu ihan rauhassa olla viikonkin reissussa :rolleyes:

Joo...ehkä mä keitän iltateet ja lähen nukkumaan..
 
sunni
Huh huh... stressaavin asia tmän kesän osalta tuli sitten äsken selvitettyä, enkä oo itkeny koskaan varmaan noin paljoa. uneton yö taas kerran edessä. painajaisia oon n'ähny viimeset kaks viikkoa jos oon sattunut nukahtamaan.
pitäkää peukkua että rusinapulla kestää tän stressin eikä väsy ja tule pois :(((

tuntuu että ihan kaikki seinät kaatuu päälle ja en oo näin yksinäiseksi tuntenut oloani varmaan ikinä. No onhan mulla tuo rusinapulla ja hälle oonkin paljon rakkaita ajatuksia antanut. millon nuo sikiöt alkoivatkaan kuulla, voisi alkaa puhelemaan sille :heart:
huh huh.. kylläpä tuntuu että elämä se vaan aina potkii miuta päähän, kääntysköhän rusinapullan myötä onnellinen jakso miun elämässä? toivon ainakin. onhan se nyt tärkein asia minun maailmassa.

kaikkea hyvää teille, ja onneksi olette te, ilman tätä vertaistuki joukkoa oisi kyllä entistä tyhjempi ja iksinäisempi olo.
 
Täällä ilmoittautuu 19v odottaja teidän joukkoon. Mulla on ennestään 2v 10kk ikäinen poika ja odotellaan kaksosia saapuvaksi. Laskettu aika on 4.3.2012 (ensimmäisessä ultrassa muuttui viikolla eteenpäin.) Olen välillä seuraillut sivusta keskusteluja vauva.fi sivustolla ja täällä kaksplussan sivuilla sekä helmi- että maalikuun ryhmissä.

Ensimmäisessä neuvolassa viikolla 9+4 selvisi, että masussa asustaa kaksoset. Tällä viikolla oli niskapoimu -ultra, jossa kaikki näytti olevan hyvin. Niskaturvotusta normaali määrä. Näyttäisi siltä, että on identtiset kaksoset tulossa, mutta varmaa ei ole :) toivon, että pysyisi mahdollisimman pitkään masussa ja menisi kaikki hyvin.

Alkuraskauden kovista pahoinvoinneista selvitty, väsymystä enää. Huolta tässä raskaudessa aiheuttaa korkeahko verenpaine. Äitipolilla onneksi seurataa tiheämmin tätä raskautta.

Vähän olen pihalla muiden tilanteista, mutta yritän joten kuten pysyä mukana :) mut saa lisätä tuonne ryhmän tietoihin, eli LA 4.3______ nelly2_____ 19_____ SeKS_____2 ja 3

Kuvan ultrasta lisään tänne, jos vaan onnistun.






Nelly2 ja kultahiput 11+4 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: cherrrye
Käveleminen tekee kipeää, mutta muuten vuoto on vieläkin niukkaa. Päivystyksessä kävin kuitenkin, kun on noita kipuja. Sanoi että huomenaamulla ultraan neuvolaan, vaikka kaikki veriarvot olivat normaalit. Yhdynnässäkään ei olla ehditty olemaan "tällä tapaamisella".
Onneksi ihana naapuri/miehen ystävä :hug: käytti minua päivystyksessä ja ostamassa ruokaa työajallaan. Oma mies oli töissä. Hänenlaiset ystävät ovat kyllä arvokkaita!

Onnea taas ultrassa käyneille ja niille jotka kärsivät hormooneistaan :)
Toivotaan että minullakin on huomenna taas parempia uutisia ja pääsenpä ainakin vielä kerran katsomaan mitä Kävylle kuuluu :heart:

hepuhi ja käpy 10+6..
 
tervetuloa nelly2 ja ihanaa,kaksoset !! voi että :heart: teillä tulee oleen aikamoista kiirettä =) hih

sunn :hug: tiedän tunteen. mulla kans kamala stressi kun meiltä vaaditaan korvauksia meidän vanhan vuokra-asunnon kunnosta,vaikka siis asunto samassa kunnossa kun mitä muutettiin,mutta tarkastaja ei oo ennen meitä merkinnyt vikoja olemassa oleviksi. joudutaan lähtee käräjöimään.. HUOH

pikkumökö sulla on kyllä lehmän hermot,mä oisin varmaan parahtanu itkuun ja ois jääny ostokset kauppaan.. :snotty:

ihanaa,PERJANTAI,vielä viikonlopun yli kun kestää ja sit koittaa kauan odotettu ultra. ihanaaaaa <3

mukavaa viikonloppua kaikille,ja voikaahan paksusti :heart:

sunniee ja vilperi 11+4
 
Larezki ja Memelissa Porukalla sit kilpajuoksua loppumetreillä, mullahan on LA 27.2 mutta NT ultran mukaan pää-perämitta +5vrk ja päälakimitta +1vrk! :D Esikoinen myllämeni 6vrk yli, joten ei suurempia toiveita sen suhteen..

Eilen oli sokerirasitus ja nyt olen suuntaamassa lääkärineuvolaan. Saa nähdä minkälaisettulokset on, en kyllä usko että juuri mitään poikkeavaa.

Kirjoitellaan pikaisesti sitten lisää, mutta tervetuloa kaikille uusille (jollakin oli kaksoset=tuplaonnittelut) ja tsempit pahoinvoinnistakärsiville! :flower:

Tea ja Ihme 12+4:heart:
 
Tervetuloa nelly :)

Tänää on vaihteeksi huono päivä!:kieh: Jotenki kaikki vastustaa. Se yks jolta olisin rattaita ostamassa lupas jo 3 päivää sitten laittaa kuvia ja ku eilen kyselin niin lupas että hän laittaa ne illalla, muttei vieläkään mitää..että mua raivostuttaa. Ymmärrä et voi olla esteitä ja jos pieniä lapsia hälläkin yms, mutta kun mä niin ootan niitä kuvia ja et jos miellyttää niin sitten pääsis livenä testaan ja mahd.ottaan mukaan ne jo.. Jännä että joissakin asioissa mulla on kärsivällisyyttä vaikka kuinka ja joissakin ei sitten yhtään.

Eilen oli todella kipeä selkä ja juili mahaa, mutta onneks nyt ei ole enää.

Univaikeuksista: Joka toinen yö on hyvä ja joka toinen sitten menee valvoessa kun ei uni tuu.
Tänää jos ottais päikkärit niin ehkä sitä heräis paremmalla tuulella :)
Pahoittelen purkausta..

H&mörrykkä 11+5
 
hepuhi tuu heti kertoo mitä neuvolassa sanotaan. Toivottavasti kaikki hyvin!!!

sunni :hug:

nelly2 tervetuloa joukkoon mukaan!! Täällä on muuten tosi monta aktiivista -kiva näin!!

3h neuvolaan ja lähinnä alkaa ahdistaa ku on vielä niin typerä päiväuniaika et todennäkösesti hypitään taas kaikki siel seinille... huoh. Ja mieskin soitti et todnäk huomennaki joutuu tekee tuplavuoron -se ainoo pvä ku ois ollu vasta iltavuoroon meno ja mä oisin saanu jakaa tän aamuhärdellin jonkun kaa :stick: tai ehkä jopa nukkua...
 
emmuska aika jännä et jos haluu myydä jotain ni luulis et hiukka ois aktiivisuutta tossa touhussa... mä oisin varmaan sanonu et kiitos,anteeks ja näkemiin!! Pidä rattaas!! :D Mulla ei yleensä tollasissa asioissa riitä yhtään hermo :D
 

Yhteistyössä