*** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

maine coon, sanotaan että aika parantaa haavat. Toivon sitä todella teillekin :hug:

Oli pakko tulla puottaan taakka sydämeltä, eli kyllä se pikkuinen äsken potkiskeli siihen malliin, etten voinu erehtyä!! :heart: Vois melkein alkaa kutsua tätä joksikin Mr. tai Miss Mysteeriksi, kun ei halua tuoda itseään liikoja esille :)

mobic helpottuneena ja onnellisena!
 
Meiän pikkunen on jo kova liikkuun, mies keksi et se harrastaa lapsivesi jumppaa :) Eilen yöllä juttelin vauvalle kaikkee, oon vähän hassu :p Eniten tuntee liikkeitä ku istun tai makaan..

Gallup: Tuleeko muilla jo esimaitoo? Mulla tulee hieman, sellasta sakean kirkasta, vähän geelimäistä nestettä..

Meillä on jo vaunut kans päätetty,enään tarvis muutaku tilata :)

Murgu ja Möhkispöhkis rv 21+3
 
tervehdys :)

murgu kyllä juu just tässä yks päivä huomasin että jotai nestettä, just vähä geelimäistä, sakeaa nestettä tulee.. kauhee ku mä en oo ees antanu pientä ajatusta vaunuille, ei mitää hajua millaset pitäis tai kannattais ostaa, värin vaan tiedän että haluaisin liila-mustat :D ainoa ongelma on, että nyt on lähipiirissä tosi monilla vaunuja vapautumassa, mutta kaikki on ruskeita ja mä en millää tahtois ruskeita :/

kamala kaurapuuron himo tuli taas, oli pakko keittää puurot itelleni :D päälle viikko vielä niin pääsis ultraan, voiku kaikki ois hyvin ja sieltä näkyin kumpi on tulossa :heart:

palataan taas....

 
Hei kaikki ja kiitos sikainfluenssarokotuskommenteista! Tuntuu vahvasti siltä, että suurin osa meistä on asian kanssa vähän ymmällään. Päädyin jo piikin ottamaan, sitten luin tuon WHO:n lausunnon...argh sentään.

Vauvan liikkestä: itse olen tuntenut liikkeet muljahduksina ja potkuina jo rv17:sta. Liikkeet tuntuvat parhaiten kun makoilen tai istun. Nyt on jo seistessäkin tuntunut pari tujumpaa potkua =) Ihanaa! =) Liikkuva poju siis.

Itseäni ihmetyttää pääkaupunkiseudun neuvolatoiminnassa se, ettei minulla ole tähän saakka (rv20+2) ollut yhtäkään lääkärikäyntiä. Asiaa on moni lapsen saanut kummastellut. Olisi erittäin mukava käydä tsekkauttamassa mm. kohdunkaulan tilanne, vaikkei varsinaista vaivaa ole mielestäni ollutkaan. Oletteko muut käyneet jo ainakin kerran lääkärillä? Meillä on kahden viikon päästä yksityisellä 4D-ultra, pyydän siellä lekuria tsekkailemaan paikat sitten. Tuntuu, että vähän on liiallisuuksiin menneet nämä säästötoimet.

Mukavat sunnuntain jatkot kaikille!

Karo76, rv20+2

 
MLL
Karo76 saatan olla väärässä, mutta mun mielestä pitäisi käydä lekurilla oliko se ennen 16 vk et on oikeutettu äitiysavustukseen?! :eek: Muut korjatkaa jos olen väärässä. Aika pitäisi kyllä saada neuvolan kautta, vaadi vaikka jos ei muuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MLL:
Karo76 saatan olla väärässä, mutta mun mielestä pitäisi käydä lekurilla oliko se ennen 16 vk et on oikeutettu äitiysavustukseen?! :eek: Muut korjatkaa jos olen väärässä. Aika pitäisi kyllä saada neuvolan kautta, vaadi vaikka jos ei muuta.
Eikös se ole niin, että terveystarkastuksessa eli se riittää kun on käynyt th:n luona.Muistelen aikaisempia raskauksiani ja ilmoittauduin joskus äippäneuvolan asiakkaaksi vasta rv 16, jolloin sain ajan ja lääkärillä kävin myöhemmin.Avustukset tulivat ihan normisti.
 
Kyllä meillä käydään jo alussa lääkärin tarkastuksessa. Ei niitä kyl sen jälkee enää ookkaa ku tarvittaessa, mut yks tarkastus kuitenki tosiaan tehää.

Oih ku saiski uudet vaunut :) Mut meillä tuo ukkokulta taitaa pistää kovasti hanttiin...ei siinä meiltä löytyy yhet yhistelmät (käytettynä ostettu), yhet tuplat (käytettynä), yhet sateenvarjorattaat ja yhet sellaset rattaat mitä voi vauvasta asti kuitenki käyttää...viimeset ostin uutena tokapojalle :whistle: eräät on vuosien varrella tullu myytyä tai roskiin heitettyä ku menneet rikki.

Vauveli alkaa ilmottelee ittestään nyt jo hieman terävämmillä potkuilla :) Ruokapöydässäki äsken toinen monotti ihan antaumuksella :heart:

Onko täällä muita jotka joutuu seurailee kotimittauksilla sokereitaan? Mä joudun taas vaihteeks mittailee :/ Toisaalta jo niin tuttua ku neljäs odotus missä näin käy. Onneks mulla noi arvot on kuitenki kotimittauksella ollu ihan normaaleja.
 
Heippa siis kaikille!

Nyt ollaan kotiuduttu Shanghain viikonloppureissulta. Saatiin ostettua vauvalle pinnasänky, jee! Vaikka ennenkaikkea; lauantain rakenneultrassa oli kaikki hyvin Painoarvioksi tuli 407 g (21+0) ja raskauden kesto pysyi samana. Lisäksi, toissayönä ekaa kertaa vauva todella potki kunnolla! :heart: Mieskin tunsi potkut mahan päältä! Pikkuinen potkii ainakin kerran päivässä siten, että sen tuntee hyvin. Tuntuu aivan ihanalta, mutta myös hassulta...

Esimaidosta Huomasin juuri tänään ekaa kertaa, että on alkanut tulemaan :D

Ollut siten rankka viikonloppu, että ollaan kävelty paljon. Nyt tuntee sen jaloissa ja olen niin väsynyt.

Hyvää illanajatkoa ja yötä!

Minna ja pikkuinen 21+1

 
Hejssan kaikille pitkästä aikaa!

laiska oon taas ollu kirjoittelee mutta lukemassa käyn ahkerasti päivittäin, paitsi nyt olin viikonlopun kavereiden kanssa mökillä niin ei oo kerenny juttuja lukemaan!

perjantaina kävin äitipolilla ja samalla tehtiinki rakenneultra, helpotus ettö kaikki näytti olevan hyvin ja vilkas vauveli siellä oli!
mulle saa muuttaa tuonne etusivulle ku LA muuttui 4pvää eteenpäin, eli LA 22.3 ja tyttölupaus

mörköliini ja pikkuneiti 18+5
 
Huomenta!

Aamu alkoi pikkuisen potkujen tuntemisella :heart: Heräsin kyl ihan itsekseni, ja kun jäi makuulle niin alkoi pikkuinen potkimaan niin ihanasti. Nyt on koko aamupäivän edelleen jatkanut potkimista :)

Tänään on tarkoitus ottaa rauhallisesti. Viikonlopun kävelyt shoppaillessa ärsytti normaalia enemmän tuota mun vaatimatonta liitoskipua. Se ei ole pahaa ollut ollenkaan, eikä edes koko aika tunnut, mutta ilmeisesti kävely ja seisominen kaksi päivää peräkkäin sai sen tuntumaan enemmän. Pitäisi imuroida, mutta jätän huomiseksi. Tänään kyl pitää pestää kylppäri.

Hemmi Ihanaa kun kävit moikkaamassa! Kiitos! Mäkin käväisin nyt teidän puolella huhtikuisissa ;)

Edit. solmussa Onnittelut puolivälin ylittämisestä! :flower:

Hyvää maanantaipäivän jatkoa kaikille!

Minna ja pikkuinen 21+2
 
Illalla masussa oli superpallo!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Sori omanapaisuus. Kirjoitan myöhemmin paremmin ja kommentoin teitinkin juttuja!
Hyvää maanantaita ja tulevaa viikkoa! :flower:

Harakahattu ja superpallo 19+6 (*huomenna poksuu puoliväli*) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:
Haluaako joku aloittaa sitten marraskuussa uuden ketjun meille maaliskuisille? Muutama päivä tässä on vielä aikaa miettiä. Ilmoitelkaa..
Jos kukaan muu ei tätä hommaa ole vielä "varannut" niin minä ainakin olisin innokas ketjun aloittaja!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pippa3:
Jos kukaan muu ei tätä hommaa ole vielä "varannut" niin minä ainakin olisin innokas ketjun aloittaja!
Ok, olet ensimmäinen, joka ehti kuitata tämän homman nimiinsä, joten lyön kolmesti nuijalla pöytään ja julistan sut pippa3 marraskuun ketjun aloittajaksi!

:LOL:
 

Yhteistyössä