Tänään tosin uutuutena tunteiden herkistyminen. Oon kolmesti tänään jo vollottanut jostain (melko) turhasta. Huoh, kestikös tämä nyt sitten koko loppuraskauden?
Juu ja ei kuule lopu sittenkään
.
Minä oon nähnyt kans villejä unia, ja semmoisia sekavia. Yksi yö olin baarissa ja tilasin punaviiniä, kun en muistanut, että olin raskaana
. Esikoista odottaessa näin paljon sellaisia unia, että vauva syntyi eikä meillä ollutkaan sille vielä mitään valmiina ja sit mm. kuljetin sitä muovipussissa...
Seksiunia en ole nähnyt, mutta hereillä ollessa tekisi mieli koko ajan
. Nämä jo olemassa olevat lapset vaan "hieman" häiritsevät tämän vietin toteuttamista niin usein kuin haluaisin
.
Ihan ekoilla viikoilla oli ripulia, nyt on sit menty toiseen ääripäähän
. Ärsyttävää.
Dopplerin sain käsiini viimein eilen ja pikaisesti kun sitä kokeilin lasten ja puolison ollessa saunassa sain kyllä jotain kuuluviin, istukan ääniä todennäköisesti, kun olivat silleen viuhuvampia enemmänkin kuin hevosenlaukkaa. Selkeästi omaa sykettä nopeampi oli se ääni kuitenkin, että kai siellä elossa ollaan.
Ihanaa, että monilla on jo hyviä ultrakuulumisia tullut! Täällä tulee postissa kutsu sinne ultraan, en vielä tiedä koska se on. Luultavasti syyskuun ekalla viikolla. Labraan ajattelin loppuviikosta ehtiä, niin saa sen pois alta. Tuskaisaa, että pitää 4 tuntia olla pissaamatta ennen sitä!
Täällä on olo välillä niin hyvä, että melkein ei muista raskaana olevansakaan. Vaatii kyllä 2-3h välein syömistä, toi 3 tuntia on jo aika riskirajalla, että tuleeko huono olo ja se ei sit kovin helposti lähde, jos päälle pääsee. Väsymystä on ollut viime päivinä, meillä tosin isommat lapset on vähän sairastaneet ja yöllä herätelleet, niin voi tietty olla seurasta siitäkin. Kahtena päivänä oon nukkunut päiväunetkin, vaikka normaalisti en sellaista harrasta.
Lloyd + otus 9+4