Minun käsittääkseni se, miksi jotkut ajattelevat, että
dopplerilla voisi olla jotain vaikutuksia vauvaan on se, että se toimii samantapaisen säteilyn kautta kuin ultralaitteet. Mutta eipä niilläkään ole todettu vaikutuksia, niin itse en oo jaksanut hysterisoida, ainakaan kun ei oo ollut tapana montaa kertaa päivässä kuunnella. Tässä raskaudessa en oo vielä doppleria saanut hommattua, aiemmissa oon käyttänyt.
Nt-ultra jännittää kyllä. Just se, että kun on jo kahdesti tullut terve vauva, niin voiko niin käydä kolmannellakin kerralla. Tekisi mieli jo puhua raskaudesta kaikille, salailu on niin tylsää, mutta koska pelkään, että siellä tulee ilmi jotain, minkä takia raskaus pitää keskeyttää, niin ei sit oo tullut juuri kerrottua.
Minä oon melkein joka yö plussasta asti herännyt vessaan yöllä tai sit aamulla sellaiseen tunteeseen, että virtsarakko räjähtää
. Ärsyttävää, kun lyhentää unia.
Minulla ainakin tulee puoliso
synnytykseen mukaan, jos vain keksitään isommille lapsille hoitopaikka. Kovin tärkeää oli meille molemmille, että oli noissa aiemmissa mukana, että toivottavasti pääsee tälläkin kertaa.
@anni00 kannattaa varovaisesti sitä piparminttuöljyä käyttää, kun sulla on niin pieni imetettävä vielä. Piparminttu on yksi niistä yrteistä, jotka voi maidontuotantoa vähentää. Raskaus itsessäänkin voi niin tehdä kyllä, että kannattaa tarkkailla, että pissavaippoja tulee vähintään viisi päivässä ja että vauva kasvaa ja tarvittaessa sit lisämaitoa antaa.
Tulee nyt maratonipostaus tästä, hups
.
Huimaa ja
hengästyttää täälläkin! Joku ylämäen tarpominen välillä pistää ihan haukkomaan henkeä, mietin jo, että olikohan tää raskausjuttuja vai onkohan mulla joku sydämen vajaatoiminta.
Ja väsymys kyllä pahentaa oloa ja saa pinnan katkeamaan ihan tosi herkästi. Nyt en ole onneksi öisin heräillyt tunneiksi valvomaan enää.
Lloyd + otus 9+2