Moi kaikille. Vieläkö pääsee mukaan? Oon seurannut teidän keskustelua koko elokuun (joka näköjään on huomenna jo ohi!), mutta en ole saanut aikaiseksi liittyä mukaan. Mulla on menossa neljäs raskaus, mutta kaksi lasta vain on kotona. Viime raskaus päättyi keskeytykseen rv 23 vauvalla todetun vaikean rakennepoikkeavuuden ja siitä johtuneen huonon ennusteen takia. Uusimisriskin pitäisi olla tosi pieni, koska mitään varsinaista syytä poikkeavuudelle ei löytynyt, mutta silti on aika pelottavaa odottaa sitä kahden kuukauden päässä siintävää rakenneultraa ja tuomiota tai armahdusta... Eilen oli eka ultra ja siinä kaikki näytti normaalilta. Multa olis ehkä muutenkin otettu NIPT, mutta nyt se otettiin siksikin, että kun kävin siellä seulontanäytteillä, niin hoitaja ei ollutkaan niitä näytteitä ottanut, kaikkia muita kylläkin. NIPT otettiin eilen ja lupailivat että ensi viikon perjantaina saisin jo vastauksen mutta katsotaan nyt.
Tää nyt on tälläistä itsestä puhumista heti alkuun, mutta mielenkiinnolla oon teidän juttuja seurannut ja on ollut kiva lukea muiden raskauskuulumisia.
Tää nyt on tälläistä itsestä puhumista heti alkuun, mutta mielenkiinnolla oon teidän juttuja seurannut ja on ollut kiva lukea muiden raskauskuulumisia.