Tsemppiä ultran odotteluun tänään ja itse ultraan sitten päivällä
@Cumina !
Pidän peukkuja että syke ja liikkuvainen pieni löytyvät, että kaikki olisi hyvin. Ymmärrän huolesi, samanlaista (perusteetontakin) huolestumista on ollut mulla tässä raskaudessa.. Aika paljon ajatuksia siitä, ettei kaikki vaan voi olla hyvin. En ole aiemmissa raskauksissa osannut tällä lailla pelätä, mikä oli kyllä mukavaa.
Kävin pelon takia ylimääräisessä ultrassa yksityisellä ja päädyimme myös NIPTiin, koska haluamme nyt selvittää minkä voimme. Jotenkin, kun tiedän että tämä on meille viimeinen lapsi, isommat jo ensi vuonna koulussa/eskarissa... Tuntuu ehkä kurjalta sanoa, enkä itsekään tiedä mitä tositilanteessa tekisimme, mutta etukäteen ajateltuna halutaan mahdollisimman tarkkaan selvittää, onko sikiö terve. Vaikeasti kehitysvammainen lapsi voisi olla meille liikaa, koska olemassa olevia lapsia mietimme tässä kohtaa kuitenkin etusijalla. Nyt oli aika syvällistä, ehkäpä joku ymmärtää ajatuksiani.
Etkös sinä
@rosmarin käynyt NIPTissä? Oletko jo saanut tuloksia? Menee kyllä aivan nappiin sinulla nuo työkuviot!
Hienoa, että sait uuden työsi ja toivottavasti kaikki menee hyvin, että sulla on paikka odottamassa sitten, kun töiden aika taas on.
@marjutan onnea hyvistä ultrakuulumisista!
Toivottavasti sinusta alkaa pian jo tuntia siltä, että voit rentoutua odotukseen. Ja lohdullista kuulla, että joku muukin kärsii haluttomuudesta..
Saitko
@Täplämursu sovittua uuden ajan ultraan? Ikävä moka, mutta sattuuhan noita.
Tervetuloa uusille! Fb:ssa en minäkään ole vielä, en kyllä tiedä liitynkökään... Mietin vielä. Olisi kyllä toisaalta kiva, jos saisi avoimemmin juteltua asioista salatussa ryhmässä. Mulla ei aiemmista ole kokemusta fb-ryhmistä, ei niitä 6v sitten vielä sillä tavalla ollut. Tai itse en ainakaan eksynyt sinne puolelle.
Eiköhän tässä ollut ihan tarpeeksi pitkästi juttua.
Hannah ja pikkunelonen 11+2