Maajussi-Tean naispuolinen kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Se on aika monessa jaksossa ollut mukana niissä maatilan töissä Tean ja sulhasehdokkaiden kanssa. Musta vaikuttaa vähän siltä, että sitä naispuolista (sinkku?)kaveria yritetään vähän naittaa sille Jukalle, kellään muulle tullut sama fiilis? Eilistä jaksoa on ole vielä nähnyt, mutta en ihmettelisi, jos se olisi ollut mukana karaokeillanvietossa.

en nyt oikein ymmärrä että miks siellä maajussien kototilalla toi olo ja elo on niin työleirimäistä.Siis hakeeko ne nyt RENKIÄ vai Aviomies ehdokasta..?Ymmärän kyllä että mies auttaa vaimoaan /tyttöystäväänsä (sittenkun ollaan siellä asti) ja että maatilalla on paljon hommia mutta ohjelmassa toi suhteiden solminen on sivuseikka ja työteko pääasia.Ehkä ohjelmalta putoaa pohja jos työtekoa vähennetään,tuntuu vaan että ne "oikeet"tutustumiset solmitaan jossain kulisseissa tai sitt ne on jo solmittu ..?Voihan normielämässäkin maajussin puoliso käydä muualla töissä kuin tilalla..no tämä nyt oli mun "pohdintaa" :) en varmaan ole ihan "oivaltanut" tätä formaattia.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
en nyt oikein ymmärrä että miks siellä maajussien kototilalla toi olo ja elo on niin työleirimäistä.Siis hakeeko ne nyt RENKIÄ vai Aviomies ehdokasta..?Ymmärän kyllä että mies auttaa vaimoaan /tyttöystäväänsä (sittenkun ollaan siellä asti) ja että maatilalla on paljon hommia mutta ohjelmassa toi suhteiden solminen on sivuseikka ja työteko pääasia.Ehkä ohjelmalta putoaa pohja jos työtekoa vähennetään,tuntuu vaan että ne "oikeet"tutustumiset solmitaan jossain kulisseissa tai sitt ne on jo solmittu ..?Voihan normielämässäkin maajussin puoliso käydä muualla töissä kuin tilalla..no tämä nyt oli mun "pohdintaa" :) en varmaan ole ihan "oivaltanut" tätä formaattia.

No joo, mäkin katsoin sitä yhtä jaksoia, kun se Juntti-Einari laittoin ne naiset lyhentään housun lahkeita. Siis HOUSUN LAHKEITA LYHENTÄMÄÄN, haloo! Mä oisin varmasti ommellut yhteen ne lahkeensuut. Jotenkin vaan otti kaaleen, että mitä ihmeen piikaa se ukkeli oikein etsii?!

Yhteistyössä