Maailmani romahti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaa

Vieras
ja yksi avioliitto päättyy .Tämä tuska on valtava 22 vuotta ja yhden äkin yllättäin armas aviomieheni haluaa eron .eikä siinä vielä kaikki mutta kun sillä per...llä on toinen ollut jo se perinteinen toinen.Ihminen josta ei ikinä olisi uskonut.

eniten käy sääliksi näitä lapsia .Kuvittelin että omistani ei tule avioerolapsia kuten itsestäni.
Oloni on petetty,runnottu mitä ikinä näitä adjektiiveja on kuvaamaan tuota tuskaa kaipaan tukea ja turvaa sekä aviomiestäni mikä kuulostaa kyllä varmaan jonkun mielestä kummalle

en usko että mitään on enää tehtävissä.Mies pysyy vankasti päätöksessään.Olen yrittänyt keskustella kyllä mutta kun tunnen vihaa raivoa menetän helposti malttiniä
Tulee muuten mieleen tässä Lappareitten biisi Oman asuntonsa kaluste sopii jotenkin tähän juttuun

Alkuperäinen kirjoittaja vaa:
tunteet seilaa laidasta laitaan .Kipu eikun pahenee Uni ei tule ajatukset seuraa toinen toistaan.Miten ihmeessä ihmiset selviää tälläsesta

Itse kamppailen samojen tunteiden kanssa vaikka lyhyempi suhde juuri päättymässä. Ja pettämiseen kans. Tietenkin muutkin jutut siinä taustalla. Ei voi kuin toivottaa jaksamista. Joku mulle tuolla aiemmin sanoi, että hetki hetkeltä helpottaa ja niihän se on. Vaikka itkusta ei tunnu tulevan loppua kun muistot on kaikesta huolimatta kauniita.

kiitos tosin nuo kauniit muistot ei nyt oikein lohduta

Niin ei ne lohduta, mutta itkettää kun miettii kaikkea sitä hyvää mitä on ollut ja jonka päälle suhteen olisi voinut rakentaa ja joiden vuoksi suhteen olisi voinut ajatella kestävän.

:hug: sanattomasksi vetää. Yritä löytää päivistäsi ja lapsistasi ilon aiheita, ettei pää koko ajan pyöri miehessä. Lähde ulos ja anna itsellesi lupa unohtaa suru ja pettymys vaikka vartiksi tai puoleksi tunniksi.

ei tuntunu kestävän vaikka on lapsiakin.Mies täytti neljäkymmentä v.ja tuli siihen tulokseen että haluaa nauttia elosta ja olla onnellinen.ei kuulemma onnistu tällä kokoonpanolla

ei tuntunu kestävän vaikka on lapsiakin.Mies täytti neljäkymmentä v.ja tuli siihen tulokseen että haluaa nauttia elosta ja olla onnellinen.ei kuulemma onnistu tällä kokoonpanolla

Siis ei voi muuta sanoa, kuin että ihan kamalaa. Mikä kiehiä vaivaa!?! Tai joitakin ihmisiä, en halua kaikkia miehiä syyllistää:(

kuulostaa niin tutulta. Lähipiirissä monta tälläista tapausta. ja melkein kaikki miehet ovat ensin etsineet itselleen uuden naisen (joka on yleensä heitä huomattavasti vanhempi) ja jättäneet pienet lapset ja vaimonsa tuosta vaan. ilman varoitusta.

Ilmeisesti se tosiaan on niin, että mihinkään tai keneenkään ei voi luottaa. Aina on lapsia tehdessä se mahdollisuus, että joku päivä olet yh-äiti vaikka niin ei ole ollut tarkoitus tai halu. Mielestäni noissa on vaan kyse siitä, ettei ihminen ole esim. lapsia hankkiessaan tai naimisiin mennessään oikeasti tiennyt mitä haluaa. Joku elämänvaihe on ollut elämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minulla haluttaos itse tehdä sama, jättää äijä ja lapset ja olla vaan itsekseen

Tässä se naisten ja miesten välinen ero: naiset haluavat olla yksin, miehillä on toinen valmiina odottamassa. YLEENSÄ näin.

Kyllä ap tästä selviät!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä se naisten ja miesten välinen ero: naiset haluavat olla yksin, miehillä on toinen valmiina odottamassa. YLEENSÄ näin.

Miesten vellihousuisuutta ei kannattaisi ainakaan ruokkia. Jos kaikki vapaat naiset kieltäytyisivät seurustelemasta pariutumismielessä ukkomiesten kanssa, niin äijänretaleet oppisivat, että yksi suhde aina kerrallaan ja suhteitten välillä nollataan omat fiilikset! Ei voi olla toista naista valmiina odottamassa, ellei joku ole ensin toiseksi naiseksi suostunut.

Silloin, kun olin sinkku, niin mulle oli plussaa mitä pidempään mies oli ennen mua ollut vapaana. Jotkut miehet sensijaan deitti-ilmoitukseen vastatessaan oikein korostivat sitä, että ovat "juuri eronneita". Mulle se oli negatiivinen tieto! :whistle: (Nojoo.. Oikeasti saatoin haluta vähän erakkoluonteisen miehen, jota minun ei tarvitse olla viihdyttämässä 24/7. Se taas ei liity aloituksen aiheeseen edes etäisesti.)

eniten käy sääliksi näitä lapsia .Kuvittelin että omistani ei tule avioerolapsia kuten itsestäni.
Oloni on petetty,runnottu mitä ikinä näitä adjektiiveja on kuvaamaan tuota tuskaa kaipaan tukea ja turvaa sekä aviomiestäni mikä kuulostaa kyllä varmaan jonkun mielestä kummalle

Älä sääli lapsiasi. Omat vanhempani olivat pettämistilanteen jälkeen (ensimmäinen kerta kun olin jotain 5v) yhdessä lasten takia siihen asti että täytin 18 ja muutin pois kotoa. Erosivat heti ja myönsivät että piti kestää tuo rääkki MEIDÄN TAKIA. Arvaa miltä tuntui? Kaikista parasta, isäni on nyt sen huoransa kanssa. Meni kunnioitus. Olisi elämä ollut toisenlaista jos olisivat lähteneet eri teille aikoinaan, haavat olisi saatu paranemaan eikä märkimään..

Hyväksi se vielä siitä kääntyy. Usko pois. Parempi näin.

oletteko huomanneet että näissä jutuissa vika on miehessä AINA.
onko mahdollista että naiset on aina syyttömiä :o

enkä nyt puuttunu tähän aloitukseen mitenkään :attn:

Yhteistyössä