Maailmanhistorian typerin riita... :D *turhaa purkautumista*

Aamulla mies herättää lauseella "koko kämppä on täynnä paskaa, nouse ylös"
:mad:

Mä olen juu lupautunut koirasta aiheutuneet jätökset kyllä korjaamaan, mutta heti aamusta tämä liioiteltu lause sai mun sappeni kiehumaan. Miks ihmeessä ei voi alottaa lausetta "HUOMENTA! mä meen nyt töihin, koira on jättäny terveiset eteisen lattialle, voisitko sä mahdollisesti korjata ne?"|O

Ja kun sit vielä tiuskii heti aamusta.. No se siitä sitten suivaantu niin paljon (kun mä sanoin että ei tartte tulla tiuskimaan heti aamusta) että lähti töihin ja löi luurinsa kiinni..
Noin niinkun osottaakseen miten "aikuinen" mies hän on. :LOL: Mä tosin olen edelleen ihan hepulin partaalla, koska mulla oli viime yö muutenkin ihan tuskaa, yöllä heräsin jälleen kerran siihen, että en pysty liikkumaan ku niska on niksahtanu jumiin.

JA koitinkin siis soittaa pyytääkseni anteeksi aamuisen kireyteni mutta ehei, ei se niin vaan onnistu! Jumalauta mua ottaa kuuppaan tommone!!

(ja sen lisäksi kun koira ei tee asioitaan sisälle kun harvoin niin ei siitä varmaankaan tartte alkaa mulle kiukuttelemaan kuudelta aamulla? ) :D

Kaipa se sieltä kotiin tulee ni ehkäpä saadaan tämä tappelu sovittua.

Ja siis tiedän, molemmissa vikaa kyllä, tämä vaan oli tämmöinen purkautuminen jotta saan mielenrauhan edes hetkeksi.... Ja luojan kiitos näitä tämmösiä ei ole usein. :$
 
"vieras"
Toisinaan se kippo kaatuu liian herkästi, voisin kuvitella että muakin vituttais nousta lauantai aamuna 6 hujakoilla töihin, pukeutua, tehdä aamurutiinit ja mahdollisesti syödä aamupala, koiran paskan tuoksuessa nenään :)
 
Eih
Aamulla mies herättää lauseella "koko kämppä on täynnä paskaa, nouse ylös"
:mad:

Mä olen juu lupautunut koirasta aiheutuneet jätökset kyllä korjaamaan, mutta heti aamusta tämä liioiteltu lause sai mun sappeni kiehumaan. Miks ihmeessä ei voi alottaa lausetta "HUOMENTA! mä meen nyt töihin, koira on jättäny terveiset eteisen lattialle, voisitko sä mahdollisesti korjata ne?"|O

Ja kun sit vielä tiuskii heti aamusta.. No se siitä sitten suivaantu niin paljon (kun mä sanoin että ei tartte tulla tiuskimaan heti aamusta) että lähti töihin ja löi luurinsa kiinni..
Noin niinkun osottaakseen miten "aikuinen" mies hän on. :LOL: Mä tosin olen edelleen ihan hepulin partaalla, koska mulla oli viime yö muutenkin ihan tuskaa, yöllä heräsin jälleen kerran siihen, että en pysty liikkumaan ku niska on niksahtanu jumiin.

JA koitinkin siis soittaa pyytääkseni anteeksi aamuisen kireyteni mutta ehei, ei se niin vaan onnistu! Jumalauta mua ottaa kuuppaan tommone!!

(ja sen lisäksi kun koira ei tee asioitaan sisälle kun harvoin niin ei siitä varmaankaan tartte alkaa mulle kiukuttelemaan kuudelta aamulla? ) :D

Kaipa se sieltä kotiin tulee ni ehkäpä saadaan tämä tappelu sovittua.

Ja siis tiedän, molemmissa vikaa kyllä, tämä vaan oli tämmöinen purkautuminen jotta saan mielenrauhan edes hetkeksi.... Ja luojan kiitos näitä tämmösiä ei ole usein. :$
Mitä ihmettä SUN tarvii anteeksi pyytää?!

Tuota, anteeksi uteluni äläkä vastaa jos et tahdo, mutta taannoiset eroaikeenne (vai olitko se sinä?) ovat ilmeisesti peruuntuneet? Hyvä tietenkin niin jos se hyvältä tuntuu, mutta ei kyllä miltään kultakimpaleelta tuo miehesi useinkaan ole kuulostanut...
 
[QUOTE="vieras";25894021]Toisinaan se kippo kaatuu liian herkästi, voisin kuvitella että muakin vituttais nousta lauantai aamuna 6 hujakoilla töihin, pukeutua, tehdä aamurutiinit ja mahdollisesti syödä aamupala, koiran paskan tuoksuessa nenään :)[/QUOTE]

Tiedän, mutta tosin oli tää "tappelu" odotettavissa, en meinaan muista millon oltais näinkin "pahasti" tapeltu ja siksi mä koitin kiinni saadakin, koska ymmärrän todella hyvin miehenkin puolen asiasta. En mäkään haluis ekana haistaa paskaa kun herään. : /
 
Mitä ihmettä SUN tarvii anteeksi pyytää?!

Tuota, anteeksi uteluni äläkä vastaa jos et tahdo, mutta taannoiset eroaikeenne (vai olitko se sinä?) ovat ilmeisesti peruuntuneet? Hyvä tietenkin niin jos se hyvältä tuntuu, mutta ei kyllä miltään kultakimpaleelta tuo miehesi useinkaan ole kuulostanut...
Onhan niistä eroaikeista aikaa jo vaikka ja kuinka, mutta kyllä, asiat ratkottiin ja sen jälkeen ei olla oikeen tapeltukaan (siis pientä kinaa lukuunottamatta). Otettiin käyttöön hyväksi todettu keskustelu päivä jolloin käydään puolin ja toisin asioita, jotka ärsyttää ja putsataan ilmaa.

Kyllä jos meillä on ollut erimielisyyksiä jotka on "alkaneet" musta, niin mieskin osaa ensin pyytää anteeksi.
 
Eih
Onhan niistä eroaikeista aikaa jo vaikka ja kuinka, mutta kyllä, asiat ratkottiin ja sen jälkeen ei olla oikeen tapeltukaan (siis pientä kinaa lukuunottamatta). Otettiin käyttöön hyväksi todettu keskustelu päivä jolloin käydään puolin ja toisin asioita, jotka ärsyttää ja putsataan ilmaa.

Kyllä jos meillä on ollut erimielisyyksiä jotka on "alkaneet" musta, niin mieskin osaa ensin pyytää anteeksi.
No hyvä juttu. :)
 
en tajuu
teillä onkin joku ihan ihme systeemi sitten? Jos nukkuvan ihmisen menee herättämään tuohon sävyyn, niin sietää saada päänsä purruksi irti eikä tosiaankaan minkäänlaista anteeksipyyntöä. Ihan riippumatta siitä, kuka siellä nukkuu. Mietis nyt itse, mitä mies mahtaisi reagoida jos herättäisit hänet samaan sävyyn.

Jos ei ole tasa-arvoa edes tunteiden tasolla, että jokaisella on oikeus tunteisiinsa, niin siinä ruokitaan toisen itsekeskeistä kusipäisyyttä, kunnes se vanhemmiten pahenee sietämättömyyteen asti. Sitten olet ikään kuin ruokkinut masentunutta ahmattia ollaksesi hyvä ihminen, mutta tuloksena ahmatti ei enää mahdu ovestaan ulos sitten kun saa lopulta päähänsä haluta lähteä ulkoilemaan.
 

Yhteistyössä