MAAILMAN PARAS LEFFA???

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Maailman parhaasta en tiedä, mutta minulla on monia elokuvia, joista pidän
Léon, Yksi lensi yli käenpesän, Fight Club, American history X, Sin City, Kellopeli Appelsiini, Tuulen viemää, Kill Bill 1 ja 2, Death Proof, Moulin Rouge, Reservoir dogs, Full Metal Jacket, Apocalypse now, Hohto, Ghostbusters (yksinkertaisesti niin muistorikas elokuva), Clerks II, Grandma's boy, 28 päivää myöhemmin, Monty Pythonin leffat :D

öh, mie en enää muista enempää, on niitä vaikka kuinka paljon.
Siinä ois kasassa jo yksi aika mielenkiintoinen leffafestarimenu!

JONSERED Karhunkantaja
Hero - Sankari on visuaalisesti vaikuttava ja tarinakin toimii. Parasta elokuvaa en pysty nimeämään.

Kellopeliappelsiini on pysähdyttävä, mutta sitäkin jotkut katsovat pelkkänä viihteenä, jota se ole. Tim Burtonin animaatiot sykähdyttävät.

n 24 v.
Mulla harvoin innostaa näihin kyselyihin vastata, en edes ole kirjautunut kun yleensä vaan tuolla vauvankasvu-osiossaa hengailen:) mutta nyt on pakko ottaa osaa galluppiin:

KUMMELI KULTAKUUME

En todellakaan tiedä kuinka monta kertaa sen olet nähnyt, mutta aina vaan jaksaa kolahtaa, legendaarista!!

Alkuperäinen kirjoittaja n 24 v.:
Mulla harvoin innostaa näihin kyselyihin vastata, en edes ole kirjautunut kun yleensä vaan tuolla vauvankasvu-osiossaa hengailen:) mutta nyt on pakko ottaa osaa galluppiin:

KUMMELI KULTAKUUME

En todellakaan tiedä kuinka monta kertaa sen olet nähnyt, mutta aina vaan jaksaa kolahtaa, legendaarista!!
Katoin ton viimeksi... Öööö...
Tässä aamulla... :D

Kummelihuumoria parhaimmillaan.

Nyt on pakko kysyä,oonko mä ainoa joka tykkää The Crow:sta tosi paljon?Siis se ihan aito ja alkuperäinen.. :heart: Jotenkin niin karmaiseva,mutta koskettava tarina.Enemmän koskettavan siitä tekee vielä Brandon Leen kohtalo.. :( Oli loistava näyttelijä..

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Nyt on pakko kysyä,oonko mä ainoa joka tykkää The Crow:sta tosi paljon?Siis se ihan aito ja alkuperäinen.. :heart: Jotenkin niin karmaiseva,mutta koskettava tarina.Enemmän koskettavan siitä tekee vielä Brandon Leen kohtalo.. :( Oli loistava näyttelijä..
Et ole ainoa, kyllähän tuo Brandonin ennenaikainen poistuminen oli kurjaa, kun hän oli kuitenkin ihan hyvä näyttelijä.

Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Et ole ainoa, kyllähän tuo Brandonin ennenaikainen poistuminen oli kurjaa, kun hän oli kuitenkin ihan hyvä näyttelijä.
Mmh ja kun miettii leffaa ja sitä oikeaa ihmistä,sen piti mennä naimisiin oliko se pari viikkoa myöhemmin.. :'(

Yhteistyössä