A
ap.
Vieras
Mä oon viimeset pari viikkoa tehny tosi paljon wokkia! Se ei vaadi kun sen 5 minuuttia, kun heittää pakkasesta pannulle parsakaalisekoitusta, paprikasuikaleita ja vaikka vihreitä papuja. Mausteeksi yrttisuolaa, sipulijauhetta ja pippurisekoitusta, ja tadaa, 5 minuutin herkku on valmis!
Oon lopettanu pastan ja perunoittenkin keittämisen, se vie kamalasti aikaa, ja ne sisältää niin paljon hiilihydraattejakin. Nykyään vedän vaan noita wokkivihanneksia esim. kanafileen kanssa
Myös esim. jauhelihakastike, lihapullat ym. sopii... ihan mikä vaan!
Ja se parsakaalisekoitus maksaa 2?/kg, ei paha
Oon lopettanu pastan ja perunoittenkin keittämisen, se vie kamalasti aikaa, ja ne sisältää niin paljon hiilihydraattejakin. Nykyään vedän vaan noita wokkivihanneksia esim. kanafileen kanssa
Ja se parsakaalisekoitus maksaa 2?/kg, ei paha