Maailman kaunein näky! *kuva*

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
niin iso jo! =) oottaako kovasti vauvaa?

No nyt on viime aikoina alkanut puhua vauvasta tosi paljon ja eilenkin halusi halata vauvaa :D hali sitten mun mahaani oikein antaumuksella ja koitti kurkkia paidan kauluksesta näkyiskö sitä vauvaa :D Kuulemma katselee vauvan kanssa sitten Fröbelin palikoita, mutta pikkuautoihin vauva ei saa koskee... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
miten tähän saa kuvan tollee suoraan? ei mitään linkkiä siis..

Aijaasta kun valkkaa sen tokan osoiterivin eli sen jossa lukee pieni kuva.

Tai sitten jos muualta netistä ottaa kuvan niin klikkaa eka hiiren oikeeta nappia sen kuvan päällä, valitsee sieltä "kopioi kuvan osoite". Sit liittää tekstiin sen osoitteen, maalaa sen ja klikkaa tosta hymiöiden päältä tota sinivihreää lisää kuva -kohtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
niin iso jo! =) oottaako kovasti vauvaa?

No nyt on viime aikoina alkanut puhua vauvasta tosi paljon ja eilenkin halusi halata vauvaa :D hali sitten mun mahaani oikein antaumuksella ja koitti kurkkia paidan kauluksesta näkyiskö sitä vauvaa :D Kuulemma katselee vauvan kanssa sitten Fröbelin palikoita, mutta pikkuautoihin vauva ei saa koskee... :whistle:

:D
rajoja pitää ollakin!

täällä ei oo oikein viesti menny perille. jos puhutaan jotain vauvasta niin Mai olettaa että puhutaan siitä. :laugh: nostaa omaa paitaa ja osoittaa mahaa...eli vauvamasu on Main oma masu. :laugh:

:D
rajoja pitää ollakin!

täällä ei oo oikein viesti menny perille. jos puhutaan jotain vauvasta niin Mai olettaa että puhutaan siitä. :laugh: nostaa omaa paitaa ja osoittaa mahaa...eli vauvamasu on Main oma masu. :laugh:

Aksullakin on kuulemma vauva masussa :D

Ihania kuvia! TUlee oikein hyvälle tuulelle ku näitä kattelee =)

Minä tykkään tästä kuvasta hirveesti, molemmilla on niin hauksa että ihan ääneen naurattaa =)
http://i141.photobucket.com/albums/r47/zasssi/102-09364.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Ihania kuvia! TUlee oikein hyvälle tuulelle ku näitä kattelee =)

Minä tykkään tästä kuvasta hirveesti, molemmilla on niin hauksa että ihan ääneen naurattaa =)
http://i141.photobucket.com/albums/r47/zasssi/102-09364.jpg

Tää on ihan kuin joku postikorttikuva :D tosi hyvä kuva

Yhteistyössä