maailman kaunein laulu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ulkomainen, suomalainen, surullinen, onnellinen, rakkautta täynnä, millainen vaan kunhan on juuri sinun mielestäsi kaikkein kaunein. ja miksi? millaisia muistoja tuo?

[QUOTE="Saima.";23070663]Jos joku kulta voisi linkittää. Minä en nyt pysty. U2: October. Se nousi nyt jostain mieleen... :heart:[/QUOTE]

[video=youtube;kqdJ6CsXt4Y]http://www.youtube.com/watch?v=kqdJ6CsXt4Y[/video]

Voi kiitos linkistä Mummomainen :) Pakko sanoa vielä toinen, ihan mietinnän tulos kun edellinen tuli alitajunnasta:

Radiohead - High and Dry. :heart:

Oi niitä aikoja. Ja sopii kyllä elämään nytkin...

Voi kiitos linkistä Mummomainen :) Pakko sanoa vielä toinen, ihan mietinnän tulos kun edellinen tuli alitajunnasta:

Radiohead - High and Dry. :heart:

Oi niitä aikoja. Ja sopii kyllä elämään nytkin...

Minulle ei kyllä valitettavasti tuo biisi yhtään auennut.

Aloituksessa linjattiin "..surullinen, onnellinen, rakkautta täynnä, millainen vaan kunhan on.."

En ymmärrä edes pitäisikö tuo tulkita surulliseksi vai onnelliseksi. Rakkauskin jää tuossa aika epäselväksi minulle puhumattakaan sen täyteisyydestä tai pikemminkin nyt ehkä täyttymättömyydestä tuossa biisissä.

No, tuo nyt kait vain oli millainen oli, mutta olipahan ainakin.

Aloituksessa linjattiin "..surullinen, onnellinen, rakkautta täynnä, millainen vaan kunhan on.."

En ymmärrä edes pitäisikö tuo tulkita surulliseksi vai onnelliseksi. Rakkauskin jää tuossa aika epäselväksi minulle puhumattakaan sen täyteisyydestä tai pikemminkin nyt ehkä täyttymättömyydestä tuossa biisissä.

Eikös aloituksessa pyydetty subjektiivista kokemusta kauneimmasta laulusta. Joka sai olla minkälainen tahansa.

Ahdistava, surullinen, kaunis, rakas.

Yhteistyössä