?
??
Vieras
Loppuuko suomalaisten naisten hulluus Suomen mamuttamisella?
Et vastannut kysymykseen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Loppuuko suomalaisten naisten hulluus Suomen mamuttamisella?
Niinpä, persut vastatkaapas tähän??! Loppuuko suomalaisten miesten hulluus kun persut pääsee valtaan?
Mitäpä "persut" olisivat tässä voineet tehdä? Kyseessä oli pariskunta, jolla yhteinen lapsi. Meinaatteko, että persut kieltävät suomalaisten avioitumisen/lasten hankkimisen ulkomaalaisten kanssa? Vai että sellaiset suomalaiset karkoitetaan Suomesta?
Järki hoi...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23170296:Ei tällä kukaan älykääpiö mitään tavoittele. Toteaapa vain että islam on rauhanuskonto ja että on oikein hienoa että kulttuurimme on rikastunut tuollakin hienolla ulkomaanyksilöllä
Naisten ja lasten oikeudet kunniaan!
no varmaan siks kun suomalaisia ei ole siellä niin paljon. EDELLEEN kysyn : Mikä on sun pointti? Ja voisitko linkittää mulle tilastoa/tutkimusta näiden väitteiden tueksi? Ihan mielenkiinnosta...
Mitä islamilla on taas tekemistä tässä uutisessa? Vieläkinkö kuvittelet, että kaikki ulkomaalaiset miehet Suomessa ovat muslimeja?
no varmaan siks kun suomalaisia ei ole siellä niin paljon. EDELLEEN kysyn : Mikä on sun pointti? Ja voisitko linkittää mulle tilastoa/tutkimusta näiden väitteiden tueksi? Ihan mielenkiinnosta...
Millä perusteella tuomio oli _pahoinpitelystä_ kun kyseessä oli murhan tai vähintään tapon yritys!!!! Ja noin naurettava tuomio taas, varmaan lasta lohduttaa jos jää elinikäisiä vaurioita niin joku 500 . Ja mitä kun mies pääsee kohta vapaaksi??
Millä perusteella tuomio oli _pahoinpitelystä_ kun kyseessä oli murhan tai vähintään tapon yritys!!!! Ja noin naurettava tuomio taas, varmaan lasta lohduttaa jos jää elinikäisiä vaurioita niin joku 500 . Ja mitä kun mies pääsee kohta vapaaksi??
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23170355:En kuvittele mutta tuo raisiolainen oli. Ainakin lukemani mukaan, itse paikan päällä en asiaa ole käynyt varmistamassa.
Et vastannut kysymykseen?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23170409:Siksi, että esimerkiksi muslimimies on hyvin erilainen mies ajatusmaailmaltaan, kuin mitä on suomalainen mies.
Vaan mitäpä näistä asioista täällä mammapalstalla melskaamaan, katsotaan kevään vaalit. Siellä selviää mitä suomalaiset ajattelevat asioista
Aikanne kuluksi voitte käydä vaikka Hommaforumilla itse katsomassa, mitä maahanmuuttokriittiset keskustelevat, niin ei tarvitse teidänkään muodostaa mielipiteitänne asiasta suomalaisen populistilehdistön vaahtoamisen perusteella.
Googleen vaan sana Hommaforum ja siitä aukeaa... monin tavoin ehkä mielenkiintoisempikin keskustelupalsta kuin mitä tämä MitäsNyt on.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23170409:Siksi, että esimerkiksi muslimimies on hyvin erilainen mies ajatusmaailmaltaan, kuin mitä on suomalainen mies.
Vaan mitäpä näistä asioista täällä mammapalstalla melskaamaan, katsotaan kevään vaalit. Siellä selviää mitä suomalaiset ajattelevat asioista
Aikanne kuluksi voitte käydä vaikka Hommaforumilla itse katsomassa, mitä maahanmuuttokriittiset keskustelevat, niin ei tarvitse teidänkään muodostaa mielipiteitänne asiasta suomalaisen populistilehdistön vaahtoamisen perusteella.
Googleen vaan sana Hommaforum ja siitä aukeaa... monin tavoin ehkä mielenkiintoisempikin keskustelupalsta kuin mitä tämä MitäsNyt on.