K
kyllästynyt
Vieras
Tapa ei ole vielä tiedossa, mutta jos teillä olisi vinkkejä, kuinka toimia ison mahan ja jalkahermo(whatever ) kivun kanssa niin laittakaahan ideoita tulemaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:Tapa ei ole vielä tiedossa, mutta jos teillä olisi vinkkejä, kuinka toimia ison mahan ja jalkahermo(whatever ) kivun kanssa niin laittakaahan ideoita tulemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pikasesti:Mitenkä mies raiskataan??
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:jos jalkahermo kiusaa niin sit ei varmaa paljoa ratsastella.. :snotty: emmie kyllä ossaa auttaa, vaikka samanmoisia suunnitelmia täälläkin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pikasesti:no eikös tuon miehen halut saa käsin,suulla taikka filmillä aikaiseks herään.
Alkuperäinen kirjoittaja ÖÖÖ:Ei miestä voi raiskata, niin laulussakin sanotaan
Ap;lla taitaa olla kans pihtari mies niin ku mulla![]()
no ei se sit kyllä ole mies (anteeks nyt vaan)siis ihan oikeesti onko tuollaisia miehiä olemassa????jää suu auki kyllä nytAlkuperäinen kirjoittaja ÖÖÖ:Alkuperäinen kirjoittaja pikasesti:no eikös tuon miehen halut saa käsin,suulla taikka filmillä aikaiseks herään.
No jo...Eipä toimi ku sanoo et älä viitti värkätä, irti mun mulkusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikasesti:no ei se sit kyllä ole mies (anteeks nyt vaan)siis ihan oikeesti onko tuollaisia miehiä olemassa????jää suu auki kyllä nytAlkuperäinen kirjoittaja ÖÖÖ:Alkuperäinen kirjoittaja pikasesti:no eikös tuon miehen halut saa käsin,suulla taikka filmillä aikaiseks herään.
No jo...Eipä toimi ku sanoo et älä viitti värkätä, irti mun mulkusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:No, kampeat vaan ittes sen terveen jalan avulla pukille. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ÖÖÖ:Ei miestä voi raiskata, niin laulussakin sanotaan
Ap;lla taitaa olla kans pihtari mies niin ku mulla![]()
Ei kun se on tuo jalan syy, kun ei oo voinu pitkiin mitään tehdä![]()