Mulla on jääny tollasia liukuvärjättyjä villalankoja ties mistä projekteista, sävyä aina 2-3 kerää. Ni aloin sitten vääntään niistä sukkia ku ei niistä kauheesti muuta saa. Äijä sai jo synttärilahjaks yhet ja tässä tulossa toiset.
Toinen sukka puoles välis nyt, viimeistään aamul valmis. Kolmet sukkalangat tossa on jo oottamassa.

Toinen sukka puoles välis nyt, viimeistään aamul valmis. Kolmet sukkalangat tossa on jo oottamassa.

