Mää kudon sukkia *kuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Mulla on jääny tollasia liukuvärjättyjä villalankoja ties mistä projekteista, sävyä aina 2-3 kerää. Ni aloin sitten vääntään niistä sukkia ku ei niistä kauheesti muuta saa. Äijä sai jo synttärilahjaks yhet ja tässä tulossa toiset.

Toinen sukka puoles välis nyt, viimeistään aamul valmis. Kolmet sukkalangat tossa on jo oottamassa.

[QUOTE="Vieras";26423806]Laitathan sitten kuvan toisestakin sukasta. Ja ne vinkit joiden avulla saat tehtyä kaksi samanlaista sukkaa.[/QUOTE]

Mä en meinaa tehdä toista samanlaista sukkaa ku nimenomaan haluu sellaset jotka ei oo täysin identtiset :D Eli ku edellinen sukka valmistui niin samalla langalla jatkoin toista sukkaa.

Näiden liukuvärjättyjen lankojen sävyjen kohdistaminen on kyl aika ankeeta hommaa. Mut käytännössähän se toimii niin että molempi sukka aloitetaan joko kerän päältä tai kerän sisältä. Päältä aloitettaessa ehkä helpommin näkee että miten värit kulkee. Sitten kun alkaa toista sukkaa neulomaan niin etsii kerältä oikeen sävyn ja kattoo että seuraavat värit lähtee täsmään sit oikeessa järjestyksessä. Aika vaivalloista kyl, mä en jaksa kauheesti kohdistella ;) Itseasiassa multa monesti pyydettykki just näitä sukkii missä ei sävyjä kohdisteta :D