mää haluun kavereita, mistä niitä löytää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lonely"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lonely"

Vieras
tajusin tossa justiinsa, että on kaik kaverit kaikonnu johonki. häihin tuli vajaa puolet kutsutuista "kavereista" ja nyt kun on tuparit tulossa, ei meinaa sitä vähääkään tulla. enkä mä tarkota et tarviin pelkkää ryyppyseuraa, vaan ihan tavallisia kavereita, niin arkeen ku juhlaankin.

myydäänkö sellasia nettikaupassa kun ei mistään taho löytyy? :/

Itse sain amiksesta kavereita kun kävin aikuiskoulutuspuolen. Kaverin kaverienkin kautta on tullut kavereita. Täältä palstalta saattaa löytää muutaman. :)

Muuten en osaa oikein neuvoa, mutta mullekin voisi kelvata muutama kaveri lisää. :)

[QUOTE="Milla";23989210]Itse sain amiksesta kavereita kun kävin aikuiskoulutuspuolen. Kaverin kaverienkin kautta on tullut kavereita. Täältä palstalta saattaa löytää muutaman. :)

Muuten en osaa oikein neuvoa, mutta mullekin voisi kelvata muutama kaveri lisää. :)[/QUOTE]

kävin justiinsa aikuispuolen amista, mutta ite 22-vuotiaana en oikeen löytänyt "sielunkumppania" niistä 40-60v opiskelukavereista.

enkä mä kuitenkaan oo mikään sisäänpäinkääntynyt hissukka, kyllä multa löytyy sanottavaa ja mielipiteitä joka asiaan. kumma juttu.

kävin justiinsa aikuispuolen amista, mutta ite 22-vuotiaana en oikeen löytänyt "sielunkumppania" niistä 40-60v opiskelukavereista.

enkä mä kuitenkaan oo mikään sisäänpäinkääntynyt hissukka, kyllä multa löytyy sanottavaa ja mielipiteitä joka asiaan. kumma juttu.

Mie olin se luokan kuopus kun koulu alkoi, 19-vuotta oli ikää silloin. Muut oli reilusti yli parikymppisiä, seassa pari kolmekymppistä ja yksi plus 50-vuotta ikäinen.

Onnekseni luokalla oli niitä yli parikymppisiä, ja niitten kanssa alettiin kaveeraamaan. (oikeestaan ne ei edes tienneet että olin "vaan" 19, ennen kuin oli baarireissu, enkä päässyt sisään kun ei ollut ikää tarpeeksi :D)

Mut tuo ikäjuttu kieltämäti oli sun tapauksessa esteenä. Missä päin Suomea asustelet? Voitaisiin ehkä joskus kahvitella jos olet samalta suunnalta kun mie. :)

Kavereita voi saada ihan mistä vaan, kunhan avaa itse suunsa. Ronkelimmat tyypit tosin kelpuuttavat kaveriksi vain ja ainoastaan samalla aaltopituudella olevan ihmisen.

[QUOTE="Milla";23989337]Mie olin se luokan kuopus kun koulu alkoi, 19-vuotta oli ikää silloin. Muut oli reilusti yli parikymppisiä, seassa pari kolmekymppistä ja yksi plus 50-vuotta ikäinen.

Onnekseni luokalla oli niitä yli parikymppisiä, ja niitten kanssa alettiin kaveeraamaan. (oikeestaan ne ei edes tienneet että olin "vaan" 19, ennen kuin oli baarireissu, enkä päässyt sisään kun ei ollut ikää tarpeeksi :D)

Mut tuo ikäjuttu kieltämäti oli sun tapauksessa esteenä. Missä päin Suomea asustelet? Voitaisiin ehkä joskus kahvitella jos olet samalta suunnalta kun mie. :)[/QUOTE]

turustahan minä :)

Kavereita voi saada ihan mistä vaan, kunhan avaa itse suunsa. Ronkelimmat tyypit tosin kelpuuttavat kaveriksi vain ja ainoastaan samalla aaltopituudella olevan ihmisen.

Itse kuuluin näihin ronkeleihin. Olen sitä mieltä että mieluummin yksi samalla aaltopituudella oleva tosiystävä kuin kymmenen pintapuolista kaveria.

Minulla on muutama hyvä ystävä, ja sen kenen kanssa olen eniten tekemisissä, löysin täältä kaksplussalta, tuolta Tapaillaan-palstalta. =)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä