Mä vihaan mun työpaikkaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaus

Vieras
Teen sijaisuuksia eräälle työpaikalle, mä vihaan koko paikkaa, vihaan pomoa, vihaan työtä, en siedä alaa ollenkaan, mutta mun on vaan nieltävä vihani ja tehdä työtä kun sitä tarjotaan... :/ Teen työni moitteetta vaikka en pidä tästä alasta. Ihan itkettää lähteä töihin :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jessus, kyllä se on oma vika, jos ei osaa työpaikkaa vaihtaa!

Mites vaihdat jos ei ole mitään tarjolla. Kyllä sitä rahaa pitää edes vähän tulla elämiseen...

No mieti sitten asioita jotka saavat työn mielekkäämmäksi! Kauheat paineet aiheutat itsellesi noin negatiivisella ajattelulla?
Mikä siellä on hyvää?

Osaan samaistua, mullakin aikoinaan ollut parikin sellaista lyhytaikaista työtä joita olen vihannut. Itkua väänsin aina kun piti töihin lähteä. Ja se kyllä jotenkin pilaa vaan kaiken, työ on kuitenkin iso osa elämää... Nyt vaan rohkeasti ja reippaasti uutta hakemaan, siitäkin tulee parempi mieli kun tietää että tekee jotain ikävän tilanteen korjamiseksi!

Mä niin tykkään työstäni, että oikeastaan odotan äitiysvapaan loppua, vaikka se vasta alkoi.

Työkavereita ei oikeastaan ole, asiakkaat on enimmäkseen kivoja ja suurin osa niiden omistajistakin siedettäviä. Homma on kivaa.

Laskuttaa voisin toki enemmänkin, mutta jos sitä vaikka ens vuoden vaihteessa myöntäisi itselleen palkankorotuksen =)

No jessus, kyllä se on oma vika, jos ei osaa työpaikkaa vaihtaa!

Mites vaihdat jos ei ole mitään tarjolla. Kyllä sitä rahaa pitää edes vähän tulla elämiseen...

No mieti sitten asioita jotka saavat työn mielekkäämmäksi! Kauheat paineet aiheutat itsellesi noin negatiivisella ajattelulla?
Mikä siellä on hyvää?

Töissäni hyvää on jotkut pari työkaveria, valitettavasti suurin osa työkavereista ovat hieman inhottavia ja sellaisia, hmm, puhumattomia, eivät puhu mitään. Tauot ovat suht kivoja myös, mutta kokoajan saa pelätä että menee vahingossa yliajalle ja toiset käyvät napisemaan vaikka itse eivät noudata ollenkaan taukoja. Hei, se on myös kivaa että joskus kuuluu radio siel työpaikalla, saa musiikkia..

Alkuperäinen kirjoittaja Pieras:
Osaan samaistua, mullakin aikoinaan ollut parikin sellaista lyhytaikaista työtä joita olen vihannut. Itkua väänsin aina kun piti töihin lähteä. Ja se kyllä jotenkin pilaa vaan kaiken, työ on kuitenkin iso osa elämää... Nyt vaan rohkeasti ja reippaasti uutta hakemaan, siitäkin tulee parempi mieli kun tietää että tekee jotain ikävän tilanteen korjamiseksi!

Nokun mulla ei ole kuin yksi koulutus juuri tälle alalle mitä sydämestäni vihaan. Mä voisin tehdä työkseni vaikka jotain paperihommia, sekin olisi sata kertaa mielekkäämpää kuin tämä :/

Olin pari vuotta työpaikalla, jossa esiintyi kiusaamista esimiehen taholta, joka päivä oli yhtä inhottavaa mennä sinne ja toivoin aina, että sairastuisin. Niin kävi ja sairastin rintasyövän. Lääkäri oli sitä mieltä, että tuo stressi työpaikalla oli yksi syy syöpään!

Nykyinen työpaikka on sitten mitä mahtavin!

Nokun mulla ei ole kuin yksi koulutus juuri tälle alalle mitä sydämestäni vihaan. Mä voisin tehdä työkseni vaikka jotain paperihommia, sekin olisi sata kertaa mielekkäämpää kuin tämä :/

On olemassa lukemattomia töitä joita voi tehdä ilman koulutusta kunhan on perusjärkevä ja fiksu ihminen. Kuulostaa tekosyyltä... Itsekin olen moneen työpaikkaan päässyt ihan ummikkona ilman aikaisempaa kokemusta!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä olen vissiin onnekkaampi kuin luulenkaan! Mä rrrrrakastan työtäni, mulla on ihanat työkaverit ja asiakkaatkin enimmäkseen, palkka on kohdallaan...

Sama juttu, tosin plussaa vielä siitä, ettei työssäni ole lainkaan asiakkaita =)

Siis MITÄ sä teet työksesi? Minä en pidä asiakkaista ja olis kiva tehdä töitä sillai ettei ole niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:

On olemassa lukemattomia töitä joita voi tehdä ilman koulutusta kunhan on perusjärkevä ja fiksu ihminen. Kuulostaa tekosyyltä... Itsekin olen moneen työpaikkaan päässyt ihan ummikkona ilman aikaisempaa kokemusta!

No mä olen oikeesti luullut ettei ole mahdollista mennä töihin ilman jonkun näköistä alan koulutusta. Voitko heittää esimerkkejä joistain työpaikoista?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mä olen vissiin onnekkaampi kuin luulenkaan! Mä rrrrrakastan työtäni, mulla on ihanat työkaverit ja asiakkaatkin enimmäkseen, palkka on kohdallaan...

Sama juttu, tosin plussaa vielä siitä, ettei työssäni ole lainkaan asiakkaita =)

Siis MITÄ sä teet työksesi? Minä en pidä asiakkaista ja olis kiva tehdä töitä sillai ettei ole niitä.

Työnimikkeeni on tiedottaja.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Facebookissakin kannattaa ilmaista vihansa työpaikkaansa kohtaan, varsinkin jos pomo kuuluu kavereihin: http://www.pswlaw.ca/2009/08/getting-fired-via-facebook/

Ei kuulu, yksikään työkavereista ei ole facebookissa ystävissäni.

No mä olen oikeesti luullut ettei ole mahdollista mennä töihin ilman jonkun näköistä alan koulutusta. Voitko heittää esimerkkejä joistain työpaikoista?

Mä itse olen ollut työssä mm. kirjastossa, sairaalassa toimistopuolella, kahviloissa, baareissa, ravintoloissa, torimyyjänä, siivoojana, muutamassa kaupassa, puutarhahommissa... Nykyinen työ on ihan vakituinen duuni kaupan alalta ja koulutuksena mulla on yo ja tarjoilija ja oon käyny osastonsihteerin kurssin (se ei ole virallinen ammatti eikä anna pätevyyttä vaan ns. lisäkoulutus kaupallisen alan tai hoitoalan perustutkinnolle - joita mulla ei siis ole...) :whistle:

Mä itse olen ollut työssä mm. kirjastossa, sairaalassa toimistopuolella, kahviloissa, baareissa, ravintoloissa, torimyyjänä, siivoojana, muutamassa kaupassa, puutarhahommissa... Nykyinen työ on ihan vakituinen duuni kaupan alalta ja koulutuksena mulla on yo ja tarjoilija ja oon käyny osastonsihteerin kurssin (se ei ole virallinen ammatti eikä anna pätevyyttä vaan ns. lisäkoulutus kaupallisen alan tai hoitoalan perustutkinnolle - joita mulla ei siis ole...) :whistle:

Juuri noi baarit, kahvilat, ravintolat ovat tätä inhokki alaa! Teen just sitä ja VIHAAN oikeasti tätä... Sen tiesinkin että tällä alalla voi olla kuka vaan, ei tarvii ammattitaitoa vääntää hampurilaista tai tehdä ala carte ruokaa, senkun kattoo listalta ja käyttää valmiita eineksiä. Asiakkaat valittaa ja työ on täyttä kuraa. Jotkut tykkää mutta mä vihaan!

Yhteistyössä