mä välillä kadehdin teitä joilla on kaupat ihan vieressä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vaan

Vieras
ja varsinkin näin joululahjojen osto aikaan.. mulla on aina päivällä aikaa, kun teen iltatyötä. mutta lähin kauppa josta saa muutakin kuin ruokaa on 30km päässä ja eka kunnon marketti 70km päässä. autoa mulla ei päivisin ole kun mies tarvii sitä. iltasin mä en sitten taas pääse kauppoihin kun olen töissä. eli netti.. se on se ainut paikka mistä mä oikeesti lahjoja voin hankkia.. mutta sieltä ei saa sentä ihan kaikkea kuitenkaan. voi kun ois ihana nytkin lähteä kauppaan katselemaan ja ostelemaan.

:/ Tuo on muuten tosi kurjaa. Myö ihan tieten tahtoen muutettiin "palvelujen äärelle", meillä kaksi alle puolitoistavuotiasta ja edellisestä asunnosta olisi pitänyt ottaa useampi bussi ja pysäkillekin oli matkaa rutkasti, ylä-ja alamäkineen.

Nyt vieressä on makuuni, ostoskeskus, pankki, kaupat, kirpparit, neuvolat, leikkipuistot... nyt kun on pakko oman jaksamisensa takia pitää piirit pienenä, niin tähän muuttaminen oli parempi kuin sata jänistä :)

Meillä aikalailla sama tilanne. Mutta oma valintahan tämä on ja asun minä silti täällä paljon mielummin kuin kaupungissa.
Vaikka olisi se välillä kiva jos olisi prisma nurkan takana ja siellä voisi vain pyörähtää eikä lähteä 60km päähän erikseen ajamaan jos sinne tahtoo.
Mutta en siltikkään muuta kaupunkiin.

asun itse kohtuullisten matkojen päässä isoista kaupoista ( 10 km ) . mut sama tilanne kuin ap:llä eli aikaa niissä ravaamiseen ei ole. mies paljon töissä, myös su. ja auto luonnoll. hänellä. lauantaisin olis sitten mahd. päästä ostoksille. mut usein ei sit raaski käyttää sitä ainokaista päivää sellaseen...