Mä tyrmistyin ihan täysin Partyliten nykymenosta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
oon ollu konsulttina, enkä oo nyt 2 vuoteen tehnyt hommia.
kävin sitten pitkästä aikaa meidän yksikön konsultin luona joka on myös ystäväni ja hän kertoi, että niin tuputtamiseksi ja röyhkeiksi on menty et painostetaan (ennen ei siis ollut näin) tekemään enemmän tulosta. oli eräskin konsultti jolla on myös pieniä lapsia tokaissut et lapset on vain tekosyy etteikö voi soittaa asiakaspuheluja. niihin puheluihin meni mun aikoina tunti päivässä, riippuen asiakasmäärästä.
mut siis et partyliten tulos lasten edelle :o
ennen mainostettiin et voi tehdä tuota myyntiä kotiäitiyden ohessa jolloin saa hetken muutakin touhuttavaa kuin lapset ja nyt pitäisi ilmeisesti olla toisinpäin :headwall:

saman huomasin aikoinani tuppereissa. ei muuten riittänyt että teet siinä sivussa vähän ekstraa...piti päivätä ja päivätä. muuten ryhmänvetäjä hengitti niskaan kokoajan ja painosti. hommat loppui minun osaltani siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyylikkäästi aiheen ohittaen,en mitenkään olisi kuvitellut sua fjonga partylite konsultiksi..

kynttilät on aina ollu lähellä mun sydäntä :D ehkä se ei käy täällä ilmi ;)

Melkein tekisi mieli tilata sut pitämään kutsut.Vois olla mielenkiintoisimmakt kotikutsut ikinä! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
saman huomasin aikoinani tuppereissa. ei muuten riittänyt että teet siinä sivussa vähän ekstraa...piti päivätä ja päivätä. muuten ryhmänvetäjä hengitti niskaan kokoajan ja painosti. hommat loppui minun osaltani siihen.

tämän yhden kommentin sanonu äiti oli kuulemma jättäytynyt vakituisesta työpaikastaan pois et saa tehdä täyspäiväisesti partylitea.
ei siinä oikeesti niin paljoa tienaa mun mielestä, esittelyjä ja myyntiä pitäisi olla joka päivä vähintään 400e et sais tilille 1000-1500e. suurin osa extrapalkkioista tulee tuotteina!

tämän yhden kommentin sanonu äiti oli kuulemma jättäytynyt vakituisesta työpaikastaan pois et saa tehdä täyspäiväisesti partylitea.
ei siinä oikeesti niin paljoa tienaa mun mielestä, esittelyjä ja myyntiä pitäisi olla joka päivä vähintään 400e et sais tilille 1000-1500e. suurin osa extrapalkkioista tulee tuotteina!

:o ei olisi musta noihin hommiin täyspäiväisesti. kyllä se vaatii aika lailla itseltä että tienaa. ja illat ja viikonloput olisi aina kiinni. kärsiihän siinä perhekkin. mutta niissä annetaan ihan väärä kuva kun lähtee mukaan. on muka ihan itsestä kiinni paljonko haluaa päiväyksiä ottaa...joopa joo

Oriflamessa on ihan sama painostus; tee tulosta, lisäälisäälisää, joka vuosi tuloksen pitisi kasvaa 30%, eihän se ole mitenkään mahdollista! Ja voitot vaan nousee ylemmille tasoille. Ihan älytöntä painostusta ja sit mainostetaan, et juu tuu mukaan, ihan vapaaehtoisuuden pohjalta toimitaan! Niinpä niin, joopa joo.

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Melkein tekisi mieli tilata sut pitämään kutsut.Vois olla mielenkiintoisimmakt kotikutsut ikinä! =)

mie oon miettiny jos alkais leluesittelijäksi ;) :laugh:

Mun kaveri on leluesittelijä. Se on kuulemma todella hauskaa hommaa ja Oulussa voi alkaa leluesittelijäksi. Siitä vaan Fjongeli! :D

:o ei olisi musta noihin hommiin täyspäiväisesti. kyllä se vaatii aika lailla itseltä että tienaa. ja illat ja viikonloput olisi aina kiinni. kärsiihän siinä perhekkin. mutta niissä annetaan ihan väärä kuva kun lähtee mukaan. on muka ihan itsestä kiinni paljonko haluaa päiväyksiä ottaa...joopa joo

onhan se toki itsestä kiinni, kun osaa olla tiukkana vaikka se päällikkö hengittääkin niskaan :whistle:

Ja partyssä konsultille maksettava korvaus vaan 20% myynnistä, mikä on musta tosi huono. Ja sit jotain kampanjoita, joissa ihan järkkymäärät pitäis olla myyntiä, et saat jonku yhden somisteen ilmaiseksi, jonka arvo esim. 60euroa! Ei ihan mitään järkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ite oon Avonilla, eikä ole painostettu :) Ihan saan omaan, haluamaani tahtiin toimia tai olla toimimatta :)

oota pari vuotta niin muuttuu sielläkin meno samanlaiseksi. vielä 2 vuotta sitten oli todella kotoista käydä yksikön kokouksissakin.

Mitä itse olen noissa PL:n esittelyissä ollut, niin konsultit on oikein korostaneet kun ovat tuotteita hehkuttaneet, ettei mitään painostusta ole ja jokainen saa tehdä hommia tasan niin leppoisaa tahtia kuin haluaa. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
Mun kaveri on leluesittelijä. Se on kuulemma todella hauskaa hommaa ja Oulussa voi alkaa leluesittelijäksi. Siitä vaan Fjongeli! :D

mua vähän epäilyttää kuitenki et tilaako kukaan mua esitteleen yhtään mitään :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pl:
Ja partyssä konsultille maksettava korvaus vaan 20% myynnistä, mikä on musta tosi huono. Ja sit jotain kampanjoita, joissa ihan järkkymäärät pitäis olla myyntiä, et saat jonku yhden somisteen ilmaiseksi, jonka arvo esim. 60euroa! Ei ihan mitään järkeä.

mutta jos bonustat (muistaakseni 1700e/kk) saat 5% lisää ja jos tuplabonustat (muistaakseni 3400e/kk) saat 10% eli 30% myynnistä :D tuplabonustajilla vaan tahtoo tulla pakolliseksi se alvilmoitus yms

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Mitä itse olen noissa PL:n esittelyissä ollut, niin konsultit on oikein korostaneet kun ovat tuotteita hehkuttaneet, ettei mitään painostusta ole ja jokainen saa tehdä hommia tasan niin leppoisaa tahtia kuin haluaa. :o

No luulekkos, että ne sellasta menee asiakkaalle sanomaan, kun kuitenkin ajatuksissa pyörii myös uusien värvääminen...? ;)

Yhteistyössä