Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:sä olet ap joko provo tai hyvin pinnallinen idiootti...sääliksi käy lastasi...
Mitäs pinnallista siinä on, jos pitää tytöistä muttei pojista niinkään?
Sehän on vain makuasia.
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:Tietysti jokaisen oma asia, toivooko tyttöä vai poikaa tai hällä väliä, kumpiko tulee, mutta olen kyllä käytännössä nähnyt, että kun on oikein kovasti toivonut jompaa kumpaa, se näkyy suhtautumisessa lapseen. Joko syntyy toivottu sukupuoli ja sitä hellitään ja rakastetaan ja sitten niin, että syntyy "väärä" sukupuoli ja lapsi on aina jollain tapaa syrjitty ja kantaa väärän sukupuolen taakkaa koko ikänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja myy75:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:sä olet ap joko provo tai hyvin pinnallinen idiootti...sääliksi käy lastasi...
Sehän on vain makuasia.
on on, mut jos raskaaksi hankkiutuu ei voi tietää kumman saa. Ja jos on hel.ve.tin pinnallinen ihminen, voi saada rangaistukseksi vaikka seköpäälapsen.
Mä tosin en halua itselleni samanlaista hullua riesakseni niinkuin sä Lunatic.
Tosin, äidit ne jaksaa rakastaa....
Alkuperäinen kirjoittaja meppi:Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:Tietysti jokaisen oma asia, toivooko tyttöä vai poikaa tai hällä väliä, kumpiko tulee, mutta olen kyllä käytännössä nähnyt, että kun on oikein kovasti toivonut jompaa kumpaa, se näkyy suhtautumisessa lapseen. Joko syntyy toivottu sukupuoli ja sitä hellitään ja rakastetaan ja sitten niin, että syntyy "väärä" sukupuoli ja lapsi on aina jollain tapaa syrjitty ja kantaa väärän sukupuolen taakkaa koko ikänsä.
Tämä nyt on varmaan todella harvinaista, ääritapauksia...
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja myy75:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:sä olet ap joko provo tai hyvin pinnallinen idiootti...sääliksi käy lastasi...
Sehän on vain makuasia.
on on, mut jos raskaaksi hankkiutuu ei voi tietää kumman saa. Ja jos on hel.ve.tin pinnallinen ihminen, voi saada rangaistukseksi vaikka seköpäälapsen.
Mä tosin en halua itselleni samanlaista hullua riesakseni niinkuin sä Lunatic.
Tosin, äidit ne jaksaa rakastaa....
Taidat olla katkera, jos et pinnallinen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuleva äiti:Ja en missään nimessä aio syrjiä lasta, vaikka olisikin poika, mutta minua vaan pelottaa se, että osaanko unohtaa nämä haaveeni tytöstä ja suhtautua pojan syntymään yhtä suurella riemulla.