T
Tuleva äiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja myy75:Alkuperäinen kirjoittaja Tuleva äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:No provo tai ei, mut ihan turhanaikasta murehtimista! Jos raskaus on alkuvaiheessa ei ainakaan tommosia kannata surra, se voi olla murheista pienimpiä aikaa myöten. Ainahan voi tehdä abortin jos ei lasta haluu :/ .
En mä pystyis tekemään aborttia vaan omien turhamaisten sukupuolipelkojeni vuoksi. :/ Se ehkä on ristiriitaista, mutta periaatteessa itse poika ei millään tavalla inhota minua, ainoastaan se, että olen aina halunnut tytön, ja raskaaksi tullessani olin innoissani, että nyt saan tytön. Tällaisia hölmöjä "pinttymiä" ja toiveita. Ja tuntuu, etten nyt enää osaa asennoitua poikalapseen. Että joudun pakolla rakastamaan häntä. Tietysti todellisuus voi olla toinen, mutta tällaisia pelkoja minulla tällä hetkellä.
Toi on mielestäni typerää.
Voitko sit rakastaa tyttölasta, jos se alkaa käymään miehissä 12-vuotiaana?
Tai tulee raskaaksi 15-vuotiaana?
Provoan joo...
Tytöt voi olla PALJON vaikeampia kuin pojat!
Siis mulle on yks lysti kuinka vaikea se lapsi olisi! Vaan pointti on siinä, että olen aina toivonut ja halunnut nimenomaan TYTTÖLASTA. Ajatellut lapsellisesti, että jos tulen raskaaksi, saan ilman muuta tytön. Ja nyt, kun minulla on hyvin vahva tunne siitä, että lapsi on poika, olen pettynyt ja peloissani. "Miten minun lapseni voisi olla poika?"