V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja areisti:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tuomitemisesta sen verran että Jumalan valitsemat ihmiset saavat elää ikuisesti.Eli siis Jumala tuomitsee.
Et varsinaisesti vastannut kysymykseen.
Sitä että Jehovan todistajat eivät ole ketään tuomitsemassa helvettiin eli hautaan.
Mutta heidän uskonsa tuomitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja areisti:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tuomitemisesta sen verran että Jumalan valitsemat ihmiset saavat elää ikuisesti.Eli siis Jumala tuomitsee.
Sitä että Jehovan todistajat eivät ole ketään tuomitsemassa helvettiin eli hautaan.
Ei Jehovan todistajien uskonto tuomitse.Jumala päättää ketkä saavat elää ikuisesti,eli siis Jumala tuomitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tuomitemisesta sen verran että Jumalan valitsemat ihmiset saavat elää ikuisesti.Eli siis Jumala tuomitsee.
Ajoin esittämälläni kysymyksellä lähinnä takaa sitä, että ajatteletko, että nämä välikommentit saavat ihmiset uskomaan siihen, mitä sanot?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mahtavaa. :flower:
Muista sitten, että ihmisiin joutuu aina pettyä, jossain määrin. Et vaan sitten välitä siitä vaan luotat Jumalaan silti.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja areisti:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tuomitemisesta sen verran että Jumalan valitsemat ihmiset saavat elää ikuisesti.Eli siis Jumala tuomitsee.
Ei Jehovan todistajien uskonto tuomitse.Jumala päättää ketkä saavat elää ikuisesti,eli siis Jumala tuomitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja areisti:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja areisti:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tuomitemisesta sen verran että Jumalan valitsemat ihmiset saavat elää ikuisesti.Eli siis Jumala tuomitsee.
Jehova kuuluu JT uskoon. Se on heidän taruolentonsa, jonka avulla voi sysätä vastuuta muualle.
Alkuperäinen kirjoittaja areisti:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja anne:Tämä maailma on kovin synkkä ja aikalailla vailla toivoa. Sanomaa toivosta tarvitaan enemmän, kuin koskaan, ja missä muussa voisi toivomme olla niin hyvällä pohjalla, kuin Jeesuksessa, joka hyväksyy meistä jokaisen tällaisenaan. Rakastaa sinua ja minua, ilman mitään "vastalahjoja".
![]()
![]()
![]()
Niin kauan kuin uskoontulemista pidetään edellytyksenä pelastumiselle, ei voi puhua kenenkään rakastamisesta sellaisenaan ilman vastalahjoja.
Omasta puolestani uskon, että Antti "Pyhä" Kylliäinen on oikeassa ja kaikki pääsevät taivaaseen, niin uskovat kuin epäuskoisetkin.
Minä en usko kuoleman jälkeiseen elämään, niin minun ei edes tarvitse huolehtia siitä. Voin keskittyä täysillä tähän elämään.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja areisti:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja areisti:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tuomitemisesta sen verran että Jumalan valitsemat ihmiset saavat elää ikuisesti.Eli siis Jumala tuomitsee.
Jehova kuuluu JT uskoon. Se on heidän taruolentonsa, jonka avulla voi sysätä vastuuta muualle.
Jehova on Jumalan nimi,ihan niin kuin ihmisilläkin on nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja En pelkää ajatella rationaalisesti.:Alkuperäinen kirjoittaja uskossa:Pakko teillekkin tänne hehkuttaa, ihana lämmin ja rauhaisa tunneAina olen jotenkin uskonut Jumalaan mutta en ole elänyt Hänen Sanansa mukaan kovinkaan hyvin. Veljeni on pyytänyt mua monesti hänen kanssaan kokouksiin ja siellä pari kertaa kävinkin ja tuntui hyvältä olla siellä. Mutta eilen sain sitten rauhan sydämeeni.. Rukoilin ja itkin veljeni ja hänen vaimonsa kanssa, laulettiin lauluja, niitä lauluja mitä joskus pienenä kuunneltiin kasetilta siis hengellisiä lauluja ja sitten se tuli.. Mä sain vaan niin valtavan rauhan sydämeen, nyt on niin levollinen olo!! Miten sitä onkin katsonut maailmaa aivan erilailla.. Kiitos Jumalalle tästä!! Kiitos Herra! Toivon että tekin kaikki löydätte oikean tien!
Eli annoit periksi ja luovutit, lakkasit ajatelemasta itse ja siirryit laumarobotin elämään. Onneksi olkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja anne:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja areisti:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja areisti:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tuomitemisesta sen verran että Jumalan valitsemat ihmiset saavat elää ikuisesti.Eli siis Jumala tuomitsee.
Jehova on Jumalan nimi,ihan niin kuin ihmisilläkin on nimi.
Sinä jt. Ois mielenkiintoista kuulla sinun henkilökohtaisesta uskostasi ja erilaisista rukousvastauksista.
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttävää:Jehovantodistajainusko on julma. Missä lähimmäisenrakkaus? Ne jotka tulevat järkiinsä ja eroavat lahkosta, eristetään-äiti kieltää jopa lapsensa!
Alkuperäinen kirjoittaja anne:Alkuperäinen kirjoittaja En pelkää ajatella rationaalisesti.:Alkuperäinen kirjoittaja uskossa:Pakko teillekkin tänne hehkuttaa, ihana lämmin ja rauhaisa tunneAina olen jotenkin uskonut Jumalaan mutta en ole elänyt Hänen Sanansa mukaan kovinkaan hyvin. Veljeni on pyytänyt mua monesti hänen kanssaan kokouksiin ja siellä pari kertaa kävinkin ja tuntui hyvältä olla siellä. Mutta eilen sain sitten rauhan sydämeeni.. Rukoilin ja itkin veljeni ja hänen vaimonsa kanssa, laulettiin lauluja, niitä lauluja mitä joskus pienenä kuunneltiin kasetilta siis hengellisiä lauluja ja sitten se tuli.. Mä sain vaan niin valtavan rauhan sydämeen, nyt on niin levollinen olo!! Miten sitä onkin katsonut maailmaa aivan erilailla.. Kiitos Jumalalle tästä!! Kiitos Herra! Toivon että tekin kaikki löydätte oikean tien!
Eli annoit periksi ja luovutit, lakkasit ajatelemasta itse ja siirryit laumarobotin elämään. Onneksi olkoon.
"laumarobotin". Eikö ei-uskovat ennemmin ole niitä. Heitä on suhteessa uskoviin moninkertainen määrä.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:No jaa. Musta on kummallista, että kristityt tuomitsevat muita ihmisiä, vaikka suuressa oppikirjassa sanotaan juurikin, että tuomitseminen kuuluu vain Jumalalle. Aloitetaan nyt vaikka homoseksuaaleista ja heidän hyväksymisestään.
Mikä on tuomitsemista? Minusta se on äärimmillään sitä, että sanotaan toiselle, että tämä kuuluu helvettiin. Ja kyllä, kristityt valitettavasti harrastavat sitä aina joskus. Mutta onko se tuomitsemista, jos sanoo, että Raamatun mukaan Jumala ei hyväksy homoseksuaalisuuden harjoittamista?
Alkuperäinen kirjoittaja uskossa:Pakko teillekkin tänne hehkuttaa, ihana lämmin ja rauhaisa tunneAina olen jotenkin uskonut Jumalaan mutta en ole elänyt Hänen Sanansa mukaan kovinkaan hyvin. Veljeni on pyytänyt mua monesti hänen kanssaan kokouksiin ja siellä pari kertaa kävinkin ja tuntui hyvältä olla siellä. Mutta eilen sain sitten rauhan sydämeeni.. Rukoilin ja itkin veljeni ja hänen vaimonsa kanssa, laulettiin lauluja, niitä lauluja mitä joskus pienenä kuunneltiin kasetilta siis hengellisiä lauluja ja sitten se tuli.. Mä sain vaan niin valtavan rauhan sydämeen, nyt on niin levollinen olo!! Miten sitä onkin katsonut maailmaa aivan erilailla.. Kiitos Jumalalle tästä!! Kiitos Herra! Toivon että tekin kaikki löydätte oikean tien!
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Kristinusko aiheuttanut eniten murhetta maapallolla:"Laumarobotti" taitaa viitata enemmänkin aivoissa tapahtuvan aktiviteetin tasoon ja syvällisyyteen kuin määrään. Moni uskontoaan vaihtanut tai siitä luopunut on kerran "istunut alas itsensä kanssa" (vaikka istunto olisi kestänyt sitten 3 vuotta) ja pohtinut rehellisesti mitä oikein pystyy uskomaan, mitkä perustelut vakuuttavat ja mitkä eivät. Valitettavasti uskovissa en ole vielä näin syvälle uskaltaneita/kyenneitä kohdannut. Ajattele vaikka lammasta tuon robotin sijaan, eikös se ole joku teidän uskonnon juttu? Paimen ja ohjailtavat eläimet?
On niitä sellaisia kristittyjäkin, jotka ovat siihen kääntyneet ja pyöritelleet niitä asioita mielessään paljon. Tuo nikkisi on kyllä hieman provosoiva, vaikka Suomessa ehkä (mielestäsi) olisi joitakin kristillisiä lahkoja, jotka tuomitsisivat toisia liian jyrkästi, niin jos ajattelet vähän globaalilmmin niin kristinusko ei ole se suurin murheen aiheuttaja.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:Alkuperäinen kirjoittaja uskossa:Pakko teillekkin tänne hehkuttaa, ihana lämmin ja rauhaisa tunneAina olen jotenkin uskonut Jumalaan mutta en ole elänyt Hänen Sanansa mukaan kovinkaan hyvin. Veljeni on pyytänyt mua monesti hänen kanssaan kokouksiin ja siellä pari kertaa kävinkin ja tuntui hyvältä olla siellä. Mutta eilen sain sitten rauhan sydämeeni.. Rukoilin ja itkin veljeni ja hänen vaimonsa kanssa, laulettiin lauluja, niitä lauluja mitä joskus pienenä kuunneltiin kasetilta siis hengellisiä lauluja ja sitten se tuli.. Mä sain vaan niin valtavan rauhan sydämeen, nyt on niin levollinen olo!! Miten sitä onkin katsonut maailmaa aivan erilailla.. Kiitos Jumalalle tästä!! Kiitos Herra! Toivon että tekin kaikki löydätte oikean tien!
hienoa :flower: kuulutko sä siis helluntaisrk.?
:kieh: On niitä muitakin kristillisiä seurakuntia
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Siihen kuuluu Raamatun lukeminen,kokoukset ja toisille ihmisille hyvän uutisen kertominen.
En tiedä onko Anne enää linjoilla, mutta epäilen, että hän ajoi takaa myös henkilökohtaisia kokemuksiasi, esim. että rukoilit jotain johon sitten tuli vastaus tms.