V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Mitä tuo kuva nyt muka todistaaa? Kuka tahansa voi kirjoittaa lappuseen mitä tahansa ja lykätä sen kenen tahansa kätöseen ja ottaa kuvan...
miksi noi oma kuvat pitää aina ottaa peilin kautta ? laita kamera käteen "väärinpäin" ja käsivarren mitan päästä otat, niin ei ole noin suhruinen ja huono kuva.
Tyhmät on ärsytyksen aiheet mullakin, tiedetään, mutta miten sä et saa itsestäsi selkeää kuvaa lainkaan? Mä en ole koskaan nähnyt kunnolla sun kasvoja ja se ärsyttää. Se ainoa kuva, jossa sun kasvot näkyy, on se seksimessu-kuva netissä. Käännä se kamera kasvojasi päin ja nappaa kuva. Pitäis onnistua.
Se ainoa kuva, jossa sun kasvot näkyy, on se seksimessu-kuva netissä. Käännä se kamera kasvojasi päin ja nappaa kuva. Pitäis onnistua.
Lisää kuvia :saint:
Jos saa mennä henkilökohtaisuuksiin niin oletko oikeasti venäjältä, onko sinulla rikas mies?
Alkuperäinen kirjoittaja Niille ketkä ei usko;22394157:Tässä niille, jotka väittää ettei Venakko ole oikeasti strippari..
TURKKUSEX 2010 | Turun erotiikkamessut
Kolmanneks alin kuva tolta sivulta.
Tukiaisen jälkeen epäeroottisin strippari mitä olen ikinä nähnytTäytyy kyllä sanoo että ei erottunut edukseen toi kuva :O MIks sulla on tollanen ihme peruukki päässä?? Noi muut taisi olla puhtaasti kunnon ammattilaisia tai sitten heillä on ollut hemmetisti parempi valokuvaaja.
Tukiaisen jälkeen epäeroottisin strippari mitä olen ikinä nähnyt![]()
no laita sä kaunotar oma kuva, kun oot niin kova arvostelemaan, epäonnistunut kuva, missä olen ilman meikkiä ja hiukset ei edes saanut laita kiinni, kun se oli harjoitelukuvas vaan ja olin varma ettei ne kauheat kuvat joutuu mihinkään