Mä tiedän miten teille todista että olen oikea venakko milanna, enkä mies ja provo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22386434]Miksi te epäilijät ette mene Savannan kauppaan juttelemaan Savannan kanssa jos niin kiinnostaa onko hän oikea henkilö?[/QUOTE]

Vaikka ei sais palstalla mainostaa niin kertokaa ny missä se kauppa on ja mitä hän myy?

Tyhmät on ärsytyksen aiheet mullakin, tiedetään, mutta miten sä et saa itsestäsi selkeää kuvaa lainkaan? Mä en ole koskaan nähnyt kunnolla sun kasvoja ja se ärsyttää. Se ainoa kuva, jossa sun kasvot näkyy, on se seksimessu-kuva netissä. Käännä se kamera kasvojasi päin ja nappaa kuva. Pitäis onnistua :).

Tyhmät on ärsytyksen aiheet mullakin, tiedetään, mutta miten sä et saa itsestäsi selkeää kuvaa lainkaan? Mä en ole koskaan nähnyt kunnolla sun kasvoja ja se ärsyttää. Se ainoa kuva, jossa sun kasvot näkyy, on se seksimessu-kuva netissä. Käännä se kamera kasvojasi päin ja nappaa kuva. Pitäis onnistua :).

mulla ei oikeasti ikinä noin onnistu, kyllä näinkin kasvot näy hyvin:)

Tässä niille, jotka väittää ettei Venakko ole oikeasti strippari..

http://www.turunerotiikkamessut.com/2010/?sivu=stage2&kieli=suomi

Kolmanneks alin kuva tolta sivulta.

Täytyy kyllä sanoo että ei erottunut edukseen toi kuva :O MIks sulla on tollanen ihme peruukki päässä?? Noi muut taisi olla puhtaasti kunnon ammattilaisia tai sitten heillä on ollut hemmetisti parempi valokuvaaja.

[QUOTE="vieras";22395160]Seli seli.:D Oli kyllä kammottava ilmestys.:D[/QUOTE]

ei mun tarvi yhtään mitään selittää tänne, itse mä sen tiedän, oli vaan kova stressi kun sen kuvan näin netissä

stage2_geisha.jpg

Yhteistyössä