Ei voi olla tottakaan
mä just laitoin alotuksen aiheesta ja sit huomasin tän sun alotuksen :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
aijaa,missä =) ?Onko sinullakin jotain? :/Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:Ei voi olla tottakaanmä just laitoin alotuksen aiheesta ja sit huomasin tän sun alotuksen :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:aijaa,missä =) ?Onko sinullakin jotain? :/Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:Ei voi olla tottakaanmä just laitoin alotuksen aiheesta ja sit huomasin tän sun alotuksen :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja v:Mä tiedän mikä sairaus sulla on! Sen nimi on luulotauti!
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:Alkuperäinen kirjoittaja v:Mä tiedän mikä sairaus sulla on! Sen nimi on luulotauti!
Taidat olla hieman hölmö...?hypokondria on kansankielellä luulotauti.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:Alkuperäinen kirjoittaja v:Mä tiedän mikä sairaus sulla on! Sen nimi on luulotauti!
Taidat olla hieman hölmö...?hypokondria on kansankielellä luulotauti.
![]()
nii..mäkin epäilen että mull on samasairaus,mullakin oli samanlaista esikoiseen jälken mut se ei kestänyt kauan ja mennyt itsestään ohi,mut kaikki alkoi taas toisen jälken,mä kyll epäilen myös että hormoneista ja stressistä,ongelmista tämä sairaus puhkasi...kyllä se on rasittava kun kokoajan samat ajatukset päässä! :ashamed: Kuinka yleinen se on muuten?
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:Alkuperäinen kirjoittaja v:Mä tiedän mikä sairaus sulla on! Sen nimi on luulotauti!
Taidat olla hieman hölmö...?hypokondria on kansankielellä luulotauti.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:Alkuperäinen kirjoittaja v:Mä tiedän mikä sairaus sulla on! Sen nimi on luulotauti!
Taidat olla hieman hölmö...?hypokondria on kansankielellä luulotauti.
![]()
nii..mäkin epäilen että mull on samasairaus,mullakin oli samanlaista esikoiseen jälken mut se ei kestänyt kauan ja mennyt itsestään ohi,mut kaikki alkoi taas toisen jälken,mä kyll epäilen myös että hormoneista ja stressistä,ongelmista tämä sairaus puhkasi...kyllä se on rasittava kun kokoajan samat ajatukset päässä! :ashamed: Kuinka yleinen se on muuten?
siis Milanna, en mä sinua hölmöksi sanonut, vaan tuota vierasta kirjottelijaa.
En tiiä, kaipa on aika yleistä ja apuakin on saatavilla mutta kun on vaikee lähtee ehtimään sitä apua kun ei osaa uskoa siihen että tämä on vaan sitä luulotautia..edelleen vaan kuvittelen kaikkee...ei jaksais enää :|
Minkäläinen lääkitys sinulla on ollut?Mä ajatelin kokeilla optipam luin netistä että se auta =) nyt mull on käytössä efexor!Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:Hypokondriahan voi johtaa masennukseen tai olla osa sitä. Molemmista olen kärsinyt minäkin.