Mä tiedän mikä sairaus minulla on!:(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hypokondria mä ainakin nyt jos joku lapsesta sairastu syöpään ja sit vielä jos lapsille tule sydäntautti koska siitä on suvussa :| Onko teillä kokemuksia tästä?Kiitos etukäteen!
 
eiköhän meillä kaikilla ole jonkinasteista hypokondrisuutta... :D Jos otat lääkärikirjan käteen niin uskon että löydät sairaudesta kuin sairaudesta oireita itsestäsi...

Tajusinkohan nyt oikein mitä ajat takaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Nyt on aika oikeasti rauhoittua. Ethän sinä ennätä elää lainkaan tässä välissä ja nauttimaan siitä lapsestasi jos päivät menee netissä kauhukuvia maalaillen. :|

Noh...

Kyllä mä ymmärrän Milannaa. Mulla meni kuopuksen ensimmäinen puoli vuotta ihan hukkaan sairausepäilyn takia. En uskaltanut nauttia, jos vaikka menetänkin... Ihmismieli menee sellaseksi.

Mullakin on ollut tota luulosairautta. Ensin pelkäsin lapsella olevan vesipää ( siis ihan aiheeton pelko, keksin sen jostain vaan... kun lapsi oli saanut terveen paperit niin sitten keksin jostain ton ). Ja nyt mulle on tullut HIVin pelko ton myötä mitä lehdissä on ollut... ja voi se ahdistus kun alkaa kuvittelemaan ja tulee varmaksi asiasta. Vaikka oikeasti siis tietää, että niillä ajatuksilla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Nyt on aika oikeasti rauhoittua. Ethän sinä ennätä elää lainkaan tässä välissä ja nauttimaan siitä lapsestasi jos päivät menee netissä kauhukuvia maalaillen. :|

Noh...

Kyllä mä ymmärrän Milannaa. Mulla meni kuopuksen ensimmäinen puoli vuotta ihan hukkaan sairausepäilyn takia. En uskaltanut nauttia, jos vaikka menetänkin... Ihmismieli menee sellaseksi.

Mullakin on ollut tota luulosairautta. Ensin pelkäsin lapsella olevan vesipää ( siis ihan aiheeton pelko, keksin sen jostain vaan... kun lapsi oli saanut terveen paperit niin sitten keksin jostain ton ). Ja nyt mulle on tullut HIVin pelko ton myötä mitä lehdissä on ollut... ja voi se ahdistus kun alkaa kuvittelemaan ja tulee varmaksi asiasta. Vaikka oikeasti siis tietää, että niillä ajatuksilla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa.
sama juttu minullakin =) :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Nyt on aika oikeasti rauhoittua. Ethän sinä ennätä elää lainkaan tässä välissä ja nauttimaan siitä lapsestasi jos päivät menee netissä kauhukuvia maalaillen. :|

Noh...

Kyllä mä ymmärrän Milannaa. Mulla meni kuopuksen ensimmäinen puoli vuotta ihan hukkaan sairausepäilyn takia. En uskaltanut nauttia, jos vaikka menetänkin... Ihmismieli menee sellaseksi.

Mullakin on ollut tota luulosairautta. Ensin pelkäsin lapsella olevan vesipää ( siis ihan aiheeton pelko, keksin sen jostain vaan... kun lapsi oli saanut terveen paperit niin sitten keksin jostain ton ). Ja nyt mulle on tullut HIVin pelko ton myötä mitä lehdissä on ollut... ja voi se ahdistus kun alkaa kuvittelemaan ja tulee varmaksi asiasta. Vaikka oikeasti siis tietää, että niillä ajatuksilla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa.
sama juttu minullakin =) :hug: :hug:

Ja minulla. Ehkäpä synnytys / lapsen saaminen on jokin laukaiseva tekijä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Nyt on aika oikeasti rauhoittua. Ethän sinä ennätä elää lainkaan tässä välissä ja nauttimaan siitä lapsestasi jos päivät menee netissä kauhukuvia maalaillen. :|

Noh...

Kyllä mä ymmärrän Milannaa. Mulla meni kuopuksen ensimmäinen puoli vuotta ihan hukkaan sairausepäilyn takia. En uskaltanut nauttia, jos vaikka menetänkin... Ihmismieli menee sellaseksi.

Mullakin on ollut tota luulosairautta. Ensin pelkäsin lapsella olevan vesipää ( siis ihan aiheeton pelko, keksin sen jostain vaan... kun lapsi oli saanut terveen paperit niin sitten keksin jostain ton ). Ja nyt mulle on tullut HIVin pelko ton myötä mitä lehdissä on ollut... ja voi se ahdistus kun alkaa kuvittelemaan ja tulee varmaksi asiasta. Vaikka oikeasti siis tietää, että niillä ajatuksilla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa.

No kyllä minäkin tiedän. Sen takia yritänkin sanoa ettei kannata syöttää niitä pelkoja. Se vain lisää ahdistusta :ashamed: Annoin mm. tässä viitisen vuotta sitten lääkärikirjasarjan lahjoituksena pois. En vain voinut pitää sitä saman katon alla :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Nyt on aika oikeasti rauhoittua. Ethän sinä ennätä elää lainkaan tässä välissä ja nauttimaan siitä lapsestasi jos päivät menee netissä kauhukuvia maalaillen. :|

Noh...

Kyllä mä ymmärrän Milannaa. Mulla meni kuopuksen ensimmäinen puoli vuotta ihan hukkaan sairausepäilyn takia. En uskaltanut nauttia, jos vaikka menetänkin... Ihmismieli menee sellaseksi.

Mullakin on ollut tota luulosairautta. Ensin pelkäsin lapsella olevan vesipää ( siis ihan aiheeton pelko, keksin sen jostain vaan... kun lapsi oli saanut terveen paperit niin sitten keksin jostain ton ). Ja nyt mulle on tullut HIVin pelko ton myötä mitä lehdissä on ollut... ja voi se ahdistus kun alkaa kuvittelemaan ja tulee varmaksi asiasta. Vaikka oikeasti siis tietää, että niillä ajatuksilla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa.
sama juttu minullakin =) :hug: :hug:

Ja minulla. Ehkäpä synnytys / lapsen saaminen on jokin laukaiseva tekijä.
nii ehkä+olen muutenkin tosi herkkä+ongelmat :/ Melkein jokaisella ihmisella on joku psyykinen häiriö elämän vaihessa :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Nyt on aika oikeasti rauhoittua. Ethän sinä ennätä elää lainkaan tässä välissä ja nauttimaan siitä lapsestasi jos päivät menee netissä kauhukuvia maalaillen. :|

Noh...

Kyllä mä ymmärrän Milannaa. Mulla meni kuopuksen ensimmäinen puoli vuotta ihan hukkaan sairausepäilyn takia. En uskaltanut nauttia, jos vaikka menetänkin... Ihmismieli menee sellaseksi.

Mullakin on ollut tota luulosairautta. Ensin pelkäsin lapsella olevan vesipää ( siis ihan aiheeton pelko, keksin sen jostain vaan... kun lapsi oli saanut terveen paperit niin sitten keksin jostain ton ). Ja nyt mulle on tullut HIVin pelko ton myötä mitä lehdissä on ollut... ja voi se ahdistus kun alkaa kuvittelemaan ja tulee varmaksi asiasta. Vaikka oikeasti siis tietää, että niillä ajatuksilla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa.

No kyllä minäkin tiedän. Sen takia yritänkin sanoa ettei kannata syöttää niitä pelkoja. Se vain lisää ahdistusta :ashamed: Annoin mm. tässä viitisen vuotta sitten lääkärikirjasarjan lahjoituksena pois. En vain voinut pitää sitä saman katon alla :ashamed:
Ai mä muistan mun sisko kertoi että hänen mies heitti ikkunasta ulos hänen lääkärinkirje :laugh: koska hän lui sen liika ja keksinyt kaikki sairaudet itselle :)
 
mene milanna käymään lastesi kanssa ulkona. yritä olla vaikka pari päivää poissa netin ääreltä, nauti pienokaisistasi, katso kun he touhuavat ja leikkivät, nauravat, oppivat uusia asioita. oikeasti, sie ehit murehtia myöhemminki :hug:
 
nyt kuule milanna rauhotu!!!!
uskon että sulla on huoli lapsesta ja omasta mielenterveydestä siinä sivussa,mutta tiedätkö tuo stressaaminen joka asiasta vain pahentaa tilannetta ja masennusta. lapsikin vaistoaa jos äiti stressaa.
tämä elämä nyt vaan on tämmöstä että välillä sattuu ja taahtuu kaikea ikävää,mutta ei pidä alkaa maalailla turhia piruja seinälle.

rauhoitu. jos jotain tapahtuu,se tapahtuu eikä noille sairauksille voi mitään etukäteen stressaamalla.
*halaa*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
mene milanna käymään lastesi kanssa ulkona. yritä olla vaikka pari päivää poissa netin ääreltä, nauti pienokaisistasi, katso kun he touhuavat ja leikkivät, nauravat, oppivat uusia asioita. oikeasti, sie ehti murehtia myöhemminki :hug:
pitäis mua potkaista jotenkin :D yritän huomenna mennä,kun muutenkin pakko mennä sinne psykoligin luo keskustelemaan :D :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nyt kuule milanna rauhotu!!!!
uskon että sulla on huoli lapsesta ja omasta mielenterveydestä siinä sivussa,mutta tiedätkö tuo stressaaminen joka asiasta vain pahentaa tilannetta ja masennusta. lapsikin vaistoaa jos äiti stressaa.
tämä elämä nyt vaan on tämmöstä että välillä sattuu ja taahtuu kaikea ikävää,mutta ei pidä alkaa maalailla turhia piruja seinälle.

rauhoitu. jos jotain tapahtuu,se tapahtuu eikä noille sairauksille voi mitään etukäteen stressaamalla.
*halaa*

Kiitos! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Pitäis netti heitä,sitten pois :D mieskin siitä mieltä että mä keksin kokoajan itellesi sairaus,kun ei ollut nettia kaikki oli hyvin,mut nyt..... :|



sairaushan tuo onkin ,mitä kaikkea sä kuvittelet,että syöpää ym.eli luulosairaus sinulla,ja päässä vikaa,kun ei voi normaalia elämää ajatella
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Pitäis netti heitä,sitten pois :D mieskin siitä mieltä että mä keksin kokoajan itellesi sairaus,kun ei ollut nettia kaikki oli hyvin,mut nyt..... :|



sairaushan tuo onkin ,mitä kaikkea sä kuvittelet,että syöpää ym.eli luulosairaus sinulla,ja päässä vikaa,kun ei voi normaalia elämää ajatella

Tiedän :ashamed: Sen takia menen huomenna juttelemaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Ahdistuneisuushäiriötä tuo on. Tiedän, koska itse sairastin sitä kuusi vuotta. Nykyään olen parantunut ja elämä hymyilee. =)
Minkäläinen lääkitys sinulla on tai oli?Kuinka nopeasti se on autanut sinulle? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Ahdistuneisuushäiriötä tuo on. Tiedän, koska itse sairastin sitä kuusi vuotta. Nykyään olen parantunut ja elämä hymyilee. =)
Minkäläinen lääkitys sinulla on tai oli?Kuinka nopeasti se on autanut sinulle? =)

Mulla on ollut nyt tämän vuoden Efexor. Auttoi tosi nopeaan, viikossa suunnilleen. Nyt kyllä vaihdan lääkitystä, koska minulla sivuoireita tullut annostusta nostettaessa. Tiedä sitten mitä se lekuri määrää. Kyllä tuo on ihan selkeä ahdistuneisushäiriö,. Onko sinulla muita oireita?Hyperventilointia, sydämentykytystä, käsein puutumista..?

:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Ahdistuneisuushäiriötä tuo on. Tiedän, koska itse sairastin sitä kuusi vuotta. Nykyään olen parantunut ja elämä hymyilee. =)
Minkäläinen lääkitys sinulla on tai oli?Kuinka nopeasti se on autanut sinulle? =)

Mulla on ollut nyt tämän vuoden Efexor. Auttoi tosi nopeaan, viikossa suunnilleen. Nyt kyllä vaihdan lääkitystä, koska minulla sivuoireita tullut annostusta nostettaessa. Tiedä sitten mitä se lekuri määrää. Kyllä tuo on ihan selkeä ahdistuneisushäiriö,. Onko sinulla muita oireita?Hyperventilointia, sydämentykytystä, käsein puutumista..?

:/
minullakin on efexor,mut ei auta yhtään :/ syön jo 2,5 viikkoa,kyllä mull on sydäntykytystä jos mietin jotain +pelko ja pakkoajatukset eli ihan hullu olen! :xmas: Mikä annos sinulla?
 
Milanna; sun on alettava ulkoilemaan ja muutenkin liikkumaan kodin ulkopuolella, sekoaahan siinä kuka vaan kun 4 seinän sisällä aina vaan on... Voimia, kyllä sinä selviät!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ystävä taas:
Milanna; sun on alettava ulkoilemaan ja muutenkin liikkumaan kodin ulkopuolella, sekoaahan siinä kuka vaan kun 4 seinän sisällä aina vaan on... Voimia, kyllä sinä selviät!
Kiitos!Kyllä pakko,tiedän,paitsi olen niin laiska viime aikoina :xmas: Sorry että en ole huomanut sun viesti aikaisemmin :hug:
 

Yhteistyössä