Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Nätti mekko ja kaunis geisha...laittakaas noita kuvia tuonne uuteen ketjuun
![]()
Kehtaako sitä moneen ketjuun samoja laittaa... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Nätillä tytöllä nätti mekko! On se niin kiva kun hän itse tykkää siitä että on pakko aamulla heti ensmäitteks laittaa päälle :heart:
Ja oishan se kiva kun itekin osais tytöilleni ommella...mut eiii |O
Alkuperäinen kirjoittaja hienoja:Mä katsoin et booty oli ketjun aloittaja,ja meinasin kysyy et ootteks jotain sukuu toisillenne ku kuvan tyttö on ihan sun tytön näköinen.Selattuani uudestaan ketjua huomasin et sinä olitkin aloittaja.
Joo ei mikään järin tärkeä juttu,mutta tulipa sanottua.
Nättejä mekkoja molemmat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja hienoja:Mä katsoin et booty oli ketjun aloittaja,ja meinasin kysyy et ootteks jotain sukuu toisillenne ku kuvan tyttö on ihan sun tytön näköinen.Selattuani uudestaan ketjua huomasin et sinä olitkin aloittaja.
mun tyttö on jo 15v.
Alkuperäinen kirjoittaja sama harmaa:Tai siis tiesin et sul on ainakin yks teinityttö,mut luulin et on nuorempiakin..
Alkuperäinen kirjoittaja hienoja:Mä katsoin et booty oli ketjun aloittaja,ja meinasin kysyy et ootteks jotain sukuu toisillenne ku kuvan tyttö on ihan sun tytön näköinen.Selattuani uudestaan ketjua huomasin et sinä olitkin aloittaja.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Ompas tyttö aivan äitinsä näköinen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vasta-alkaja:Laita meitä tumpeloita varten jotain osviittaa mekon kaavasta? 0Vaikka paintille piirrät millaisia kappaleita kannattee leikata?
Jookojookojookojoo?![]()

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja vasta-alkaja:Laita meitä tumpeloita varten jotain osviittaa mekon kaavasta? 0Vaikka paintille piirrät millaisia kappaleita kannattee leikata?
Jookojookojookojoo?![]()
No joo, tosi nopeasti piirretty, en tiedä tajuaako siitä nyt mittään.
Voi ton hameosan tehdä tietty vaikka neljästä tai viideta tai vaikka kahdestakin palasta, ihan miten tykkää.
![]()
Kiitos, olet tosi avulias! Näyttää helpolta, mitenkähän käytännössäKiitos!