Halloween naamiaiset. Miksi pukeutuisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bubble Bob
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bubble Bob

Aktiivinen jäsen
10.11.2009
1 971
0
36
Eli tulossa olisi aikuisten Halloween naamiaiset. Hyviä ja toteutettavissa olevia ideoita? Miksi mä pukeutuisin? Ompelutaitoa löytyyjoten olin aatellu jos en muuta keksi niin ommella Pikku myy-mekon tai Peppi pitkätossukin olis helppo. Mutta molemmat ehkä vähän klisee.

Oon surffannu noita naamiaisvaatteita myyviä nettikauppoja ja niiden myymät vaatteet on vähän jotenkin huonolaatuisia ja halvan näköisiä. Ei niin oikeen näköisiä jotenkin.

Aviomies pukeutui viime vuonna Jeesukseksi. Kysyin miksi minun pitää sellainen asu ommella, niin on kuulemma satujen, fiktion ja historian pelottavin hahmo.

noita on helppo ja halpa toteuttaa. jos on pitkä tukka niin mustaa väriä(sellasta mikä lähtee ens pesulla pois) päähän ja tupeerausta. mustat vaatteet ja räväkkä meikki.

Olisko jotain hyviä sarjakuvahahmoja, leffahahmoja...

Mietin tota hullua hatuntekiää siitä liisaihmemaa leffastakin, mut onko vähän vaikee taoteuttaa?

Tai jotaan muuta tv-persoonaa. Mietin tota marjatyrniä. Kirpparilta halpoja vaatteita mutta tunnistaako sitä kukaan?

Pukeudu joksikin supersankariksi. Kick assin hengen mukaisesti voit keksiä hahmosi itse, niin saat puvun kaikesta, mitä sulla ennestään jo löytyy.

inflatablecockcostume.jpg

Siinä olisi hyvä

Mun yks kaveri pukeutui kerran jalkalampuksi. Teki jalan paksusta ruskeasta nahasta (sellanen muotoiltu pötkylä missä kädenaukot,maata viistävän pitkä),sit ruskeat sukat jalkaan ja lampunvarjostin päähän. Oli kuulemma mukava,helppo mutta ihan pikkusen kuuma..

Yhteistyössä