Siis näin lyhyesti:
Meidän 6v tyttö ei suostu mihinkään enää yökylään, ei hoitoon, ei mihkään..
Ennen oli innokas kyläiliä isovanhemmilla, mun siskolla jne.
Eilen mies sanoi typylle että la meidän lapset menee sitte mummolaan yöksi ni tää tyty on sitä sitten siitä asti itkeny..Kulkee mun perässä ja hokee "tulee ikävä tulee ikävä...".
Ja mähän en sais mennä mihkään siis hammaslääkäriin, neuvolaan, kauppaan jne... Parku tulee siitäkin.
Mä oon yrittänyt puhua sille kauniisti ja etsii kaikkee hyvää siitä et, joskus on erossa jne.
Mitä mieltä te ootte:
1)onko toi ns.ihan normaalia?
2)Teenkä väärin jos väkisin kippaan ton tytön mummolle.
3)Oonko mä itsekäs jos otetaan se oma aika tytön pahan mielen uhallakin.
Me tosiaan tarvittais välil pientä hengähdysta ja aikaa parisuhteelle ym. mut ei oo ihan kiva toista viedä hoitoo jos se parkuu silmät pihalle siellä. Ja kun ei oo ees yksin vaan sisarukset tulee kans.
Sori, täs on varmaa paaaljon virheitä ku kiireellä yritän kirjottaa....
Meidän 6v tyttö ei suostu mihinkään enää yökylään, ei hoitoon, ei mihkään..
Ennen oli innokas kyläiliä isovanhemmilla, mun siskolla jne.
Eilen mies sanoi typylle että la meidän lapset menee sitte mummolaan yöksi ni tää tyty on sitä sitten siitä asti itkeny..Kulkee mun perässä ja hokee "tulee ikävä tulee ikävä...".
Ja mähän en sais mennä mihkään siis hammaslääkäriin, neuvolaan, kauppaan jne... Parku tulee siitäkin.
Mä oon yrittänyt puhua sille kauniisti ja etsii kaikkee hyvää siitä et, joskus on erossa jne.
Mitä mieltä te ootte:
1)onko toi ns.ihan normaalia?
2)Teenkä väärin jos väkisin kippaan ton tytön mummolle.
3)Oonko mä itsekäs jos otetaan se oma aika tytön pahan mielen uhallakin.
Me tosiaan tarvittais välil pientä hengähdysta ja aikaa parisuhteelle ym. mut ei oo ihan kiva toista viedä hoitoo jos se parkuu silmät pihalle siellä. Ja kun ei oo ees yksin vaan sisarukset tulee kans.
Sori, täs on varmaa paaaljon virheitä ku kiireellä yritän kirjottaa....