Hitto kun oon nyt saanut päähäni jostain, että jos vaikka mies valehteleekin mulle kokoajan ja mua taas kusetetaan, niin kun exä teki. Nyt mietin et jos mieheni pettääkin mua ja mä en vaan sitä tajua :headwall: Ja jos oikeen järkevästi ajattelen, niin aika hyvä olis peittelemään jälkiään jos pettäis. Meillä ei oo ollut pariin viikkoon oikeen minkäälaista hellyyttä eikä seksiä. Mies on jotenkin vaisu ja niin kyllä minäkin jos oikeen tarkkoja ollaan. Ajattelen et mies käy jossain muualla , kun ei mua halua(miehellä on kyllä stressiä) Miehelle en osaa ajatuksiani kertoa, pitäis mua vaan varmaan hulluna että edes semmoisia ajattelen. Suoraan en edes uskalla kysyä, kun en halua välttämättä kuulla vastausta. Ennen olen ollut hyvinkin itsevarma enkä ole mustasukkaista laatua mutta nyt sitten on tälläiset ajatukset vallanneet mielen. Eilen illalla mies meni nukkumaan ennen mua ja kuulin kun tuli tekstiviesti...heti ajattelin et no nyt sillä on joku juttu meneillään. Ilmeisesti näin pahasti exä sai vietyä mun luottamuksen miehiin...ahdistaa! En uskalla miehelleni näyttää tunteitani täysillä kun pelkään sitten tippuvani korkeelta ja saavani taas paskaa niskaani! Mietin että pitäiskö käydä jossain ammattiauttajan juttusilla? Missä? No tämäkin auttaa jo kun tänne kirjoitan :hug: