Mieheni exä, kiusaa, haukkuu..... What the fuck.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukamäoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kukamäoon

Vieras
Eli Mun miesystävän exä ja mieheni poikien äiti kiusaa, haukkuu mua jatkuvasti...
ja muutenkin mä en luota kaikkeen ihan sataprossaa.
Miehen exä on 40v, pillerin popsija, ja soittelee usein ja laittaa viestei kokoajan...
oon saanu kestää muutenkin tätä monta kuukautta jo... tykkään lapsista ja ajattelen heidän parastaan. Ongelma on katkera exä, joka rakastaa viellä ja plaaplaa....

Eilen tein ekaakertaa silleen elämässäni et luin mun miehen kännykäst saapuneet viestit, ja siellä tää exä oli kirjottanu mm näin: Rakastan sua, ja jos tän yhen kans oot tuut huonoo kuntoon, ja heitä se pois sieltä niin mä muutan takasin sinne jne...
mä murruin.... en pystyny ees kaakaoo sekottaa ku kädet tärisi, ja sanoin ukolleni suoraan et luin ne.. et mä en luota kauheen helpolla koska mua loukattu montakertaa. Mutta mä en kuulu niihi naisiin keit petetää ja kusetetaan 6-0. :D

millaisia exä-kokemuksia muilla on? huh, ja anteeks oli pakko purkautuu....

[QUOTE="vieras";26626229]Sinuna antaisin sen miehen olla, et pysty kuitenkaan kilpailemaan lastensa äidin kanssa...[/QUOTE]

Mä oon erimieltä, mies on kerran jo sen naikkosen jättänyt joten mitä kilpailtavaa enää on? Jos nainen on noinkin "ärsyttävä" kuin ap kuvaa niin siinä vaiheessä säälin miestä jos ap:n dumppaa tuommoisen takia. Älä masennu ap! exää vaan vituttaa kun mies valitsi sinut eikä häntä. Jätä omaan arvoonsa se ämmä.

Niin ja mun yksi exä oli aivan samanlainen. Siinä juuri syy miksi se mies on ex eikä nykyinen :)

no en todellakaan jätä miestäni pölön exän takia.. pilleripää, 40v ruma muijja... ja totta mieheni sen on jättänyt juuri niistä syistä... popsii lääkkei, varasti kengät paikkakunnan kaupasta jne... sillä ei oo ees asiaa koko paikkakunnalle. ja moni just sanonu et kyl mun mies ois hullu jos sen viel takas ottais ja mut jättäis sen takia !!
Ja kun olen nuorempi, ja nyt olin lehdessä aika paljastavissa kuvissa, ton exä on kateellinen ja haukku et mieti ny hiukan millasen muijan kans olet plaaplaa.. ja kiristää aina et mies ei saa poikii luokseen.. ja niin ja niin....
ihan pimee. ja oon sanonu miehelleni et sillä muijalla ei oo asiaa tähä pihaan, ja kun mun naaman eteen tulee niin se ämmä lentää ku leppäkeihäs, ja heitän pillerit perään! Mä en kattele.