V
vieras
Vieras
kun se on vaan PUOLIveli!! ja mä kun oon pitäny sitä aina mun veljenäni!!!
*riisuu punaiset ruusulasit*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä. Muista nyt jatkossa aina sanoa PUOLIveli, ettei tule mitään erehdyksiä...
Oikeesti, nykymaailmassa joku vielä erottelee TÄYSsisaret ja PUOLIKKAAT?
Mun mielestä typerää.
Mullapas onkin UUSIOsisaruksia, ne ei ole edes puolikkaita!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä. Muista nyt jatkossa aina sanoa PUOLIveli, ettei tule mitään erehdyksiä...
Mun mielestä typerää.
no hei apua!!! muista ,että ikinä ei tule sitten pyytää mihenkään mikä liittyy lapsiin saatikaan kummiuteen ,muita kuin TÄYSsisaruksia!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä. Muista nyt jatkossa aina sanoa PUOLIveli, ettei tule mitään erehdyksiä...
Mun mielestä typerää.
no hei apua!!! muista ,että ikinä ei tule sitten pyytää mihenkään mikä liittyy lapsiin saatikaan kummiuteen ,muita kuin TÄYSsisaruksia!!!
Mutta mä olen jo mokannut tän kummijutun, lapsen kummit ei ole mitään sukua! Kenellekkään!
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Hitto, mä saatan vieraammille puhua äitipuolen tyttärestäkin siskonani, vaikkei se ole edes puolikas.
Mutta kun ei jaksa selittää alusta asti kuvioita.
Täytyy varmaan munkin riisua ne vaaleanpunaiset lasit ja ruveta puhumaan avosiskosta tms.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Ja ajatelkaas, lapset puhuu nimi-mummu, nimi-pappa jne.
Kun on isoisovanhempia, isovanhempia ja puolikkaita, ei noillekaan reppanoille kukaan ole erotellut sen kummemmin kertomalla, että noin puolet niistä ei ole aitoja :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Ja ajatelkaas, lapset puhuu nimi-mummu, nimi-pappa jne.
Kun on isoisovanhempia, isovanhempia ja puolikkaita, ei noillekaan reppanoille kukaan ole erotellut sen kummemmin kertomalla, että noin puolet niistä ei ole aitoja :kieh:
Ei mullakaan :|Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:mulla ei oo ees sitä puolikasta :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Hitto, mä saatan vieraammille puhua äitipuolen tyttärestäkin siskonani, vaikkei se ole edes puolikas.
Mutta kun ei jaksa selittää alusta asti kuvioita.
Täytyy varmaan munkin riisua ne vaaleanpunaiset lasit ja ruveta puhumaan avosiskosta tms.
Muoks. Perse, mäkin mokasin kummijutun. Esikoisen sylikummi on sentään mun täyskokosisko. Mutta kuopuksen sylikummina on nyt tää äitipuolen tytär.
Varta vasten liittyi kirkkoon ja kävi riparinkin, siinäkin on takuulla jotain väärää.
Siis iiik, mitä mä teen? Voiks tän vielä perua??
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Ja ajatelkaas, lapset puhuu nimi-mummu, nimi-pappa jne.
Älä välitä, meidän isommat muksut tietää että miehen äiti ei oo niille oikeesti mitään sukua ja nimi-mummi se on silti![]()
![]()
Samoin on mun vanhemmat miehen esikoiselle.
mitä noista puolikkaista, kokonaisiahan me kaikki kuitennii ollaan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kun se on vaan PUOLIveli!! ja mä kun oon pitäny sitä aina mun veljenäni!!!