mä tajusin just ,että eihä mulla ole veljeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinpä. Muista nyt jatkossa aina sanoa PUOLIveli, ettei tule mitään erehdyksiä... ;)
Oikeesti, nykymaailmassa joku vielä erottelee TÄYSsisaret ja PUOLIKKAAT?
Mun mielestä typerää.
Mullapas onkin UUSIOsisaruksia, ne ei ole edes puolikkaita! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niinpä. Muista nyt jatkossa aina sanoa PUOLIveli, ettei tule mitään erehdyksiä... ;)
Mun mielestä typerää.

no hei apua!!! muista ,että ikinä ei tule sitten pyytää mihenkään mikä liittyy lapsiin saatikaan kummiuteen ,muita kuin TÄYSsisaruksia!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun mielestä typerää.

no hei apua!!! muista ,että ikinä ei tule sitten pyytää mihenkään mikä liittyy lapsiin saatikaan kummiuteen ,muita kuin TÄYSsisaruksia!!!

Mutta mä olen jo mokannut tän kummijutun, lapsen kummit ei ole mitään sukua! Kenellekkään!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun mielestä typerää.

Mutta mä olen jo mokannut tän kummijutun, lapsen kummit ei ole mitään sukua! Kenellekkään!

*kuiskaa*
mun PUOLveljeni on meijän vanhimman sylikummi!! mitä mä nyt teen`????

Hitto, mä saatan vieraammille puhua äitipuolen tyttärestäkin siskonani, vaikkei se ole edes puolikas.
Mutta kun ei jaksa selittää alusta asti kuvioita.

Täytyy varmaan munkin riisua ne vaaleanpunaiset lasit ja ruveta puhumaan avosiskosta tms.

Muoks. Perse, mäkin mokasin kummijutun. Esikoisen sylikummi on sentään mun täyskokosisko. Mutta kuopuksen sylikummina on nyt tää äitipuolen tytär.
Varta vasten liittyi kirkkoon ja kävi riparinkin, siinäkin on takuulla jotain väärää.

Siis iiik, mitä mä teen? Voiks tän vielä perua??

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Hitto, mä saatan vieraammille puhua äitipuolen tyttärestäkin siskonani, vaikkei se ole edes puolikas.

Täytyy varmaan munkin riisua ne vaaleanpunaiset lasit ja ruveta puhumaan avosiskosta tms.

näin on tehtävä ,ettei tule väärinkäsityksiä!!!

Ja ajatelkaas, lapset puhuu nimi-mummu, nimi-pappa jne.
Kun on isoisovanhempia, isovanhempia ja puolikkaita, ei noillekaan reppanoille kukaan ole erotellut sen kummemmin kertomalla, että noin puolet niistä ei ole aitoja :kieh:

näin se meillä on just. ja erottelemaan en ala,kun itsekkin pidän heitä omina mammona ja pappoinani. isänikään ole edes isäni,mutta koko ikäni häntäkin olen isäksi sanonut ja sanon vastaisuudessakin!!!!

Kun on isoisovanhempia, isovanhempia ja puolikkaita, ei noillekaan reppanoille kukaan ole erotellut sen kummemmin kertomalla, että noin puolet niistä ei ole aitoja :kieh:

Älä välitä, meidän isommat muksut tietää että miehen äiti ei oo niille oikeesti mitään sukua ja nimi-mummi se on silti :) ;)
Samoin on mun vanhemmat miehen esikoiselle.
mitä noista puolikkaista, kokonaisiahan me kaikki kuitennii ollaan :xmas:

Muoks. Perse, mäkin mokasin kummijutun. Esikoisen sylikummi on sentään mun täyskokosisko. Mutta kuopuksen sylikummina on nyt tää äitipuolen tytär.
Varta vasten liittyi kirkkoon ja kävi riparinkin, siinäkin on takuulla jotain väärää.

Siis iiik, mitä mä teen? Voiks tän vielä perua??

mä ainakin puhun isäni vaimon lapsista Nimellä, ei ne oo mun sukulaisia

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:

Älä välitä, meidän isommat muksut tietää että miehen äiti ei oo niille oikeesti mitään sukua ja nimi-mummi se on silti :) ;)
Samoin on mun vanhemmat miehen esikoiselle.
mitä noista puolikkaista, kokonaisiahan me kaikki kuitennii ollaan :xmas:

mun isän vaimoa puhutellaan nimellä, ei käytetä mummi-liitettä, koska hän ei le mummi, vaan papan vaimo. nin myös anopin miestä puhutellaan nimellä, hänkäään ei ole pappa, vaan mummon mies.
Meidän lapsillla on isomamma, hän on isäni äiti

Ja just ku oon neidille sanonu et ei sillä oo väliä, vaikka hänen isänsä nykyisen vaimon lapset ei oo hänen oikeita sisaruksia, silti hän voi heitä kutsua omiksi sisarukseen jos itse niin haluaa.

Voi hitsit mikä moka.

Ja sit vielä neidillä on yks pappa joka ei ole pappa ja sitäkin neiti pappakseen kutsuun. Toinen mummi on nimi+mummi hänkään ei ole neidin mummi oikeesti. Tai mikä sit on oikeesti ja mikä väärästi.

Tässäpä onkin hyvä sitten kertoa meidän koukeroista, mun ex-isäpuoli on lapsille pelkkä ****-setä, mut hänen vanhemmat on kana-ukki ja kana-mummi, johtuen siitä että heillä on kanoja..
Ja ukon vanhemmat on sit paikannimi-ukki ja mummi..

Yhteistyössä