Mä taidan olla aikamoinen erakko :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Mä hääsin miehen taas kaverilleen, kun jotenkaan en jaksa miehenkään seuraa. Mun mielestä on ihan parasta olla lapsen kanssa kahestaan ja kun lapsi menee untenmaille, kattoa joku leffa ja syödä just sitä mitä tekee mieli. *viettää lomaa miehestään* Onko muita samanlaisia,jotka ei aina jaksa edes sen oman miehen seuraa? :D

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Mä hääsin miehen taas kaverilleen, kun jotenkaan en jaksa miehenkään seuraa. Mun mielestä on ihan parasta olla lapsen kanssa kahestaan ja kun lapsi menee untenmaille, kattoa joku leffa ja syödä just sitä mitä tekee mieli. *viettää lomaa miehestään* Onko muita samanlaisia,jotka ei aina jaksa edes sen oman miehen seuraa? :D

On. :ashamed: Niin paljon kuin mä sitä rakastankin, pakko saada välillä olla ihan yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:
Vaihda miestä, sillä siitä pääsee :D Olen ollut siis joskus samanlainen ja vaihdoin :saint:

Eli siis jos mä haluan kerran puolessa vuodessa olla illan yksin ja tehdä niin kuin haluan, mun pitäisi vaihtaa miestä? Tajusitkohan sä nyt tän aloituksen pointtia?

niin,ei munkaan miehessä ole mitään vikaa, mutta välillä sitä haluaa olla vaan ilman miestä, yksin kotona. Kun lapsi nukkuu,syödä jätskiä ihan rauhassa :p ja mä harrastan tätä n.kerran kuukaudessa :D

Yhteistyössä