Mä saan ensi viikolla lapsenvahdin :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Lähdetään huomenna juhannuksen viettoon mun äidin mökille, mun pikkusiskot on siellä tietysti myös. Vanhempi siskoista (10v) on ilmoittanut että haluaa lähteä sitten juhannuksen jälkeen meidän mukana meille. Ja "ilman pikkusiskoa". :D Aika kivaa, ensimmäinen kerta kun se haluaa tulla meille yksin. =)

Sisko rakastaa mun lapsia ja mun lapset suorastaan jumaloi tätiään. Mulle on siis tulossa vaivaton ensi viikon alku. B)

Hienoa.. :D Mulle tulee kans vaivaton juhannus mökillä kun sinne tulee yht.11hlöä ja noilla jätkillä on siellä niin paljon tekemistä muiden kans kun aika harvoin nähdään niin äiti on kuin ilmaa silloin...Sopii mulle.. B) :xmas:

No, kai tollasen kymmenenvuotiaan nyt voi noiden kanssa yhdeksi Tuska-viikonlopuksi jättää. B)

Meillä ei juhannuksesta ihan vaivatonta tule. Siellä mökillä ei ole juoksevaa vettä (tai on se jos jaksaa juosten kantaa järvestä ämpärillä vettä rinnettä ylös), ei sisävessaa, ei sähköä. :whistle: Ja järvi tietysti vieressä että aika skarppina pitää olla. Ihan kiva sinne on silti lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
No, kai tollasen kymmenenvuotiaan nyt voi noiden kanssa yhdeksi Tuska-viikonlopuksi jättää. B)

Meillä ei juhannuksesta ihan vaivatonta tule. Siellä mökillä ei ole juoksevaa vettä (tai on se jos jaksaa juosten kantaa järvestä ämpärillä vettä rinnettä ylös), ei sisävessaa, ei sähköä. :whistle: Ja järvi tietysti vieressä että aika skarppina pitää olla. Ihan kiva sinne on silti lähteä.
Mä jo kuvittelin et mennään samalle mökille kuvauksesta päätellen,mut me tosin majoitutaan metsän keskelle.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:
Hauskaa Jussia, pintelin!!! :D
Täällä on ainakin vielä kiva ilma, tosin tuulee.... Huomenna tietty sataa vettä :kieh:
Kiitos samoin sulle. =) Tänään illalla lähdetään valumaan niille nurkille jussin viettoon.. B) Saapa nähdä pitääkö vielä huomenna tulla noormarkussa pyörähtään kaupassa jos jotain tähdellistä on unohtunut ostaa.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Minäki tahdon mökille |O Mutta mökkireissu tädin ja sen miehen kans ei houkuttele, joten jätän mökkeilyt tältä juhannukselta väliin.

Tule meidän mukaan vaan. Kyllä mun viereen vielä yksi mahtuu. :saint:

Yhteistyössä