MÄ repäisen tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
JA aioin nauttia 2 sidukkaa tuossa illemmalla :xmas:

Lapsi lähti yökylään ja me aiotaan miehen kanssa juoda......
Miehelle ostin kaikki 4 kaljaa ja itselleni tuon 2 sidukkaa.

Ollaan me hurjia B)

Mä en yleensä edess juo , niin voin olla hihityskunnossa illalla :saint: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
:laugh: onneks ei tartte yksin hihittää. ihanko olette kotosalla vai suuntaatteko terasille/baariin?

Ihan kotosalla ajateltiin olla tai sitten tuossa meidän suuren suurella parvekkeella :D :D

Ja todennäköisesti mä tulen viihdyttämään teitäkin kirjoitusvirheilläni :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:
:laugh: onneks ei tartte yksin hihittää. ihanko olette kotosalla vai suuntaatteko terasille/baariin?

Ihan kotosalla ajateltiin olla tai sitten tuossa meidän suuren suurella parvekkeella :D :D

eihän siusta sit oo iloa miehelles jos täällä näppäilet. pistät vana koneen kiinni ja oot miehes kanssa jos kerta muksukin yökylässä =)
tänne kerkee myöhemminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:

eihän siusta sit oo iloa miehelles jos täällä näppäilet. pistät vana koneen kiinni ja oot miehes kanssa jos kerta muksukin yökylässä =)
tänne kerkee myöhemminkin.

Olosuhteiden pakosta tänne illalla kurkin, mies nimittäin käy kanssa kuitenkin koneella :whistle:

Ja eihän tässä ole pakko ihan kokoajan kököttää........ Muutakin kerkiää ihan varmasti :p :p

Yhteistyössä