Mä oon varmaan tosi kummajainen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mutt oon todennut että tässä raskaudessa en (toisin kuin edellisissä edes jossain määrin ) nauti pätkääkään edes tän vauvan liikkeistä: mä haluaisin jo kroppani vaan äkkiä takaisin, ja tän lapsen pihalle potkimaan.... Mä en kestä, kun koko ajan tuntuu jotain jossain. Tosi ärsyttävää. :ashamed:

Voiks mä olla raskaana sun puolesta? Voin synnyttää myös! :D Mulla on hirmu ikävä raskautta ja raskaana olemista muttakun en enempää nyt ihan heti voi alkaa tekemään...

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Mut odotatko kuitenkin sitä, että lapsi syntyy - siis positiivisella mielellä? Mul oli viimeks sama olo ja välillä jopa sellanen, että en ees halua tätä vauvaa.

Odotan: ihan niinkuin edellisiäkin.

Mä vaan en tunne itseäni raskaana ollessa (ajatellen siis henkistä tasapainoa ja hyvinvointia ) ja ehkä suuri syy siihen miks en kestä näitä liikkeitä ja tuntemuksia tässä raskaudessa sitäkään vähää mitä ennen on se, että aina niitä tulee juuri silloin, kun mulla olisi kerrankin aikaa vain olla itselleni itseni kanssa. En voi rentoutua silloinkaan siis, kun siihen olisi muuten mahdollisuus. Onpa hassusti selitetty... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
:hug:
Minä en ole nauttinut odotusajoistani. Olen tuntenut oloni valaaksi...
Asiaa ei tietysti ole auttanut rankka raskausajan pahoinvointikaan.

Joo, sekin vielä. Sen lisäksi että mun kroppa omituisesti nykii ja liikkuu puolelta toiselle... :headwall:

Yhteistyössä