Mä en varmaan rakasta lapsiani enää:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Waakku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Waakku

Vieras
On ollu kakkosen syntymän jälkeen että ei mua kiinnosta kumpikaan muksu yhtään :( Molemmat vaan kiljuu ja toinen tekee pahojaan niin paljon ku mahdollista ja mun pitäis juosta sen perässä koko ajan kieltämässä. Mies on kyllä ollu apuna ton isomman kanssa. Pienemmästä ollaan odoteltu testien tulosten tuloa (isyys) eikä mies hoida pienempää juuri ollenkaan.
Mulle on tullu semmonen kun joskus raskaanakin että "tein" ton toisen muksun miehelle. En mä olis edes halunnu välttämättä. Toisinaan oon tosi onnellinen ja kiitollinen että mulle lapsia on suotu mutta joskus taas toisin...
Mä en tiedä saiko tästä mitään selvää tai että mitä mä voisin tehdä :/

:hug: Sä kaipaat selkeästi lomaa koko tosta kuviosta.

Saanko kysyä mitä tarkoitit tuolla "odotetaan isyystestin tuloksia" ja "tein ton muksun miehelleni". Ootko sä tehnyt miehelles lapsen jonkun vieraan kanssa? Vai hä?

Hoidatappas itsesi nyt ensin kuntoon, vaikuttaa että olet väsynyt ja/tai masentunut. Lapset kärtyävät entistä enemmän, jos vanhemmat ovat puolikuntoisia. Teitä raastaa nyt iso asia (isyyden selvitys) ja se vaikuttaa hirveän moneen asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
:hug: Sä kaipaat selkeästi lomaa koko tosta kuviosta.

Saanko kysyä mitä tarkoitit tuolla "odotetaan isyystestin tuloksia" ja "tein ton muksun miehelleni". Ootko sä tehnyt miehelles lapsen jonkun vieraan kanssa? Vai hä?

ei, meillä molemmin puolista ollu toi pettäminen. siis mies haluaa varmistuksen että toi lapsi on hänen. Ja se että tein ton lapsen miehelle oli siis se että mä en ollut kamalan innostunut kun mies jankutti ja jankutti lapsesta niin että sai sen mullekkin selitettyä niin että se on hyvä homma vaikka en jotenkin usko että lapsella on nyt hyvä olla kun meillä vaihteeksi riitaa. Epäilen meinaan että mies on taas käyny toisen naisen kanssa puuhaamassa... Oli soitellu mun kaverille mutta silti kaikki numerotiedot oli hävinnyt. Siis oli mun puhelimesta soittanu yöllä ku mä nukuin... Niillä oli jotain riitaa ja halus selvittää ne kuulemma... Mutta mikä veen takia täytyy tiedot poistaa...

Ei meiltä lapsia viety, vaikka neuvolassa kerroinkin tuntemuksistani! Sitä kautta sain ajan terapeutille ja meille järjestettiin maksuton kodinhoitaja, joka käy 2 kertaa/vko, leipoo ja siivoaa + on niin mahtava, et touhuaa lasten kanssa ja käskee minun levätä/käydä lenkillä/uimassa/tehdä omia asioitani .

Yhteistyössä