mä oon niin huono ihminen ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
eka lomapäivä ja mä oon jo pinna niin kireellä et tekis mieli hakata päätä seinään ja paiskoo astioita ja huutaa niin kauan suoraa huutoo kun ääntä vaan riittäis |O :'(

mä en kestä tätä kotona oloa, huusin just miehelle puhelimeen et helppo se sieltä 100 kilsan päästä on soitella ja neuvoo että ole vittu itse kotona näiden kakaroiden kanssa |O :ashamed: :'(

miksmiksmiks mä en voi olla kotona viihtyvä pullantuoksunen äiti edes yhtä helvetin viikkoo??

tosi kivat muistot jää lapselle lapsuuden lomista kun äiti on jo ekana päivänä kiree kun viulunkieli ja antais vasemman jalkansa et pääsis töihin :'(

:D :hug: ´

Se on ihan normaalia. =)

Keksi jotain tekemistä niille, ja tee niitten kanssa. Kun alottaa jonkun jutun, niin ne voi sujuvasti sitä jatkaa ja saat huokasta.

Metsäretki ja siitä vesiväreillä taulu tai keräätte lehtiä ja käpyjä tai jotain, en tiiä.

MULLA menee välillä JO viikonloppuna hermo noihin... :ashamed: :D

me lähdetään ihan just ulos ja tiedän et se taas auttaa tähän ahdistukseen, mut mä olen oikeesti niin pettyny itseeni et olen tällanen :ashamed:

niin juu ja toinen kakara on 45kiloinen ja karvainen puolivuotias, toinen 3v uhmis joka ei usko mitään. :xmas:

:(
Musta on ainakin tosi hyvä että pystyt olemaan rehellinen. Olet ihan oikeassa että olisi kauheaa itsekin muistella omia lapsuuden lomia(tai ihan normaalia arkea) sillä että äiti vaan karjui ja äksyili.

Minkä ikäisiä lapsia sulla on?

On ainakin hyvä että itse tiedostat ongelmasi. Nyt voit siis yrittää miettiä miten jaksaisit paremmin lastesi kanssa, miten voisit muuttaa itseäsi jne. Monesti auttaa kun sivusta seuraa lastensa tekemisiä ja huomaa, etteihän noile pikkusille voi olla vihainen ja useinhan se ei johdukaan lapsista, että hermot menee. Itse on vain ehkä asettanut omat elämänarvonsa väärään järjestykseen. Itsehän me pikkuisemme hankimme ja kasvatamme, itse olemme syypäitä jos emme jaksa. Itse voimme auttaa itseämme, vaikkakin monesti toisten avulla, mutta aluksi kaikki lähtee itsestä. Hauskaa loman jatkoa teillekin sinne ja kaikille muillekin, jotka syyslomaa viettävät. Mekin vietämme täällä :)

nonni, oltiin ulkona ja kyllä helpotti!!!
henki kulkee taas, kohta ruokaa tekeen ja sit ipana petiin ja voin rauhassa istua hetken :)
taidan hyvitykseks lukea sille jonkun hyvän sadun :)

en mä aina tällanen ole, mut jotenkin nää lomien alut ottaa aina tosi koville :ashamed:
niin enkä nyt jatkuvaan huuda, noi aamut vaan on tosi kaoottisia, koira on jalat ristissä eteisessä (½v eli PAKKO päästä PIAN ulos heräämisen jälkeen) ja uhmis huutaa kun ei halua nousta eikä halua jäädä makaan tms :xmas:

Yhteistyössä