Mä oon varmaan siivoomiselle allerginen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Viime viikon keskiviikkona, ku vein tyttöö hoitoon, ajattelin että kun tässä on nyt sitten muutama tunti aikaa niin siivoonpa sit oikeen kunnolla ja saadaan olla sit loppuviikko ihan rauhassa. Ku pääsin kotiin takas ja hetken aikaa oli ollu ni ihan järjetön migreenikohtaus! Siinäpä se meni se aika sitten, sängyssä maatessa.. :kieh:

Nooh, tänään aattelin sit ihan samalla tavalla. Et jos tänään kunnolla siivoon, ni huomenna voin sitten tytön hoidossa ollessa keskittyä käsitöihin ja vaikka kattoo jonku leffan! Et sit on kiva olla kun on siistiä jne. eikä tarvii hätäillä.. Nooh, vein tytön hoitoon ja tulin takaisin kotiin ja jonku aikaa istuin ku oli hassu olo ja.. arvatkaas..

Aivan, ihan järkyttävä migreeni!! Että niin meni taas tääki päivä.. Kymmenen jälkee menin sänkyyn ja vähän aikaa sit nousin ylös. Vielä vähän särkee mut ei auta, täytyy kohta lähtee tyttö hakeen. Ja viel apteekin kautta ku otin tossa aiemmin vikan migreenilääkkeen..

Kyllä mä tän jo viime yönä tavallaan tiesin. Nukuin tosi huonosti ja valvoin yöllä ja se on se juttu mistä mä saan satavarman migreenin. En ihan aina mut melkeen..

Mä sit taas en voi imuroida!Mitä tekisin kyllä ihan mielelläni, sillä miehen jälkeen niitä pölypalleroita vaan tulee jostain..Mut mä EN VOI IMUROIDA, kun saan ihan koko ajan kauheita SÄHKÖISKUJA?!?!?!
en kyl tie mistä johtuu.

Jos sulla iski migreeni ku alitajuisesti aattelit, et hitto ku täytyy alkaa siivoomaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Jos sulla iski migreeni ku alitajuisesti aattelit, et hitto ku täytyy alkaa siivoomaan :)

Ei se kyllä sitä oo ku mä ihan tykkään siivota, etenki ku saan siivota rauhassa :)

Mut nyt mä oon päättäny että huomen mä en AINAKAAN siivoo.. :laugh: (onnistuukohan tällanen harhautus..) :D

Yhteistyössä