Huomenta ihana ihmiset :) Mitä tänään on touhuttu? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Mä vein tytön aamulla hoitoon ja nyt on kaalit kiehumassa.
TÄNÄÄN on se päivä ku vaihdan jouluverhot sano ukko mitä sano :D

Eilen oli ukkelin kanssa pientä sanaharkkaa niin vein sille aamupalaks kääretorttua ja autoon sujautin vielä lempisuklaata ;) Mun vika toi riita (tai minä sen alotin) ni kai siinä on sillon kunnon anteeksi pyyntökin paikallaan :)

Pyykkikone hyrrää ja pitäis vielä miehen puku kattoo kuntoon ja sit hakee toi poikanen tuolta jos on jo hereillä :)

Ihanaa päivää kaikille :heart:

:wave: Huomenia! Tyttö koulussa ja pitäs alkaa tekee pientä siivousta. Ei kummempia tälle pv:lle kuiteskaan. Joulujutut jää ensi viikolle vaikka piti laitella nyt viikonloppuna mutta en ehtimytkään. Reissua pukkaa perjantaina ja pitäs hommia hoidella siihen malliin kuiteskin mutta paniikkia ei ole mihkään suuntaan.

Kasiks vein esikoisen kävellen hoitoon ja sitten tultiin kotiin aamupalalle ja sittenpä tässä ollaan vaan ihmetelty. Pitää tuossa alkaa ruuanlaittoon ja pyykkiä vois kans pestä :) Yleistä siistimistähän sitä riittäis, kaappien läpikäyntiä..mut eipä sen suurempiä suunnitelmia tälle päivälle.

Eipä tässä mitään erityisempiä ole saattanut tehdä, kipeänä paikat.
Kaupassa kävin pikapikaa. Sattuu vaan niin keleesti, että en saanut kenkiä tytöltä jalasta, oli sekin sellainen show sitten. :laugh:

Näköjään useilla tyypeillä juuri nyt jouluverhojen vaihtoaika, kun fb-statuksissakin useissa lukee jouluverhoista kommenttia. :D

Eipä tässä mitään erityisempiä ole saattanut tehdä, kipeänä paikat.
Kaupassa kävin pikapikaa. Sattuu vaan niin keleesti, että en saanut kenkiä tytöltä jalasta, oli sekin sellainen show sitten. :laugh:

Näköjään useilla tyypeillä juuri nyt jouluverhojen vaihtoaika, kun fb-statuksissakin useissa lukee jouluverhoista kommenttia. :D

Noo, sillee pikkuhiljaa kattos :D Eka yks ja sit viel vahingos toinen yms yms. :D :D

Yhteistyössä