S
satutettu
Vieras
Niin...se alko jo pari vuotta sitten. En pystyny lopettamaan yhen silloin niin ihanan miehen tapailua vaikka "tiesin" että joudun pettymään. Aloin oottaa sille lasta, se hyväksy asian ja kertoili mukavia...miten meistä tulee vaikka ja mitä. Aina se oli hiprakassa ja mä hölmö antauduin kerta toisensa jälkeen. Selvinpäin se ei soittanu eikä mitään, ei ikinä. Sit lapsi synty ja se rupes lapsen näkemisen varjolla järjestää tapaamisia. Paskat sitä mikään lapsi kiinnostanu, sitä yhtä asiaa se halus. Miks mä annoin sen jatkua? Mikä tekee ihmisestä sellasen, et tietää sen satuttavan mut antaa mennä vaan? Kuvittelenko etten saa ketään muuta? Oonko vain yksinkertasesti tyhmä? Oon oikein miettimällä yrittäny miettiä mitä kaikkia inhottavia juttuja tää ihminen on sanonu ja kuinka törkeesti käyttäny mua hyväkseen ym. mut silti mä kaipaan siinä jotain. Mä oon poistanu sen numeron enkä vastaa sille enää. Saa nähdä kestääkö tää päätös. En vaan jaksa enää. Ainut valonpilkahdus on toi lapsi. Se onkin niin mainio tapaus ettei mitään rajaa! Eikä voi ymmärtää miksei toi pieni ihminen hetkauta tätä äijää pätkän vertaa. Sen silmissä kiiluu vaan naiset. Pieni viaton ihminen ei oo mitään. Ja mulla meni näin kauan tajuta. Oppiikohan näistä virheistään ikinä? miettii...