Mä oon taas niin huomionkipee,antakee tulla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
:ashamed: Tää sun uus nikki on jotenkin karmiva, tulee mieleen sellainen 15-v teinix joka syljeskelee ostarilla..vanha paljon parempi.

No mä vaan oon tälläinen :/

Sori ei pahalla :D

En mä sitä meinannutkaan :D
Oikeastaan mä voisin vähän muokkaa sitä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Onko se näin vai noin? Ja kuinka sä VOIT nyt päättää tai tehdä noin? :o <---huomaaa tuhannesti kauhistunut ilme kaikkien palstalaisten puolesta (ei sentään Suomen tai maailman, se olisi liioittelua).

Ööh niin?

No juuri NIIN ja vähintäänkin kimmokkeena takaisin. Ja sieltä sitten noin oikeinpäin tai jotan... Huoh. Jollain (ei varmasti minulla :whistle: ) saattaa olla mielenköyhä hetki menossa ja todella, TODELLA tylsää.

Onko se näin vai noin? Ja kuinka sä VOIT nyt päättää tai tehdä noin? :o <---huomaaa tuhannesti kauhistunut ilme kaikkien palstalaisten puolesta (ei sentään Suomen tai maailman, se olisi liioittelua).

Ööh niin?

No juuri NIIN ja vähintäänkin kimmokkeena takaisin. Ja sieltä sitten noin oikeinpäin tai jotan... Huoh. Jollain (ei varmasti minulla :whistle: ) saattaa olla mielenköyhä hetki menossa ja todella, TODELLA tylsää.

Mulla taas täällä on ihanan rauhallista eikä pätkääkään tylsää :D

Sä vaikutat tasapainottomalta. Tai et ainakaan kovin älykkäältä.

Alkuperäinen kirjoittaja liisa:

Sä vaikutat tasapainottomalta. Tai et ainakaan kovin älykkäältä.

:D :laugh: Mulla ei ole sitten niin yhtään mitään päässä. Ja täytyihin sitä jonkun jo valmiiksi kauhistella kaikkea mitä ap sanoo. Se on tällä palstalla enemmän laki kuin poikkeustapaus :kieh: Tänne on pesiytynyt todella ilkeää sakkia. :kieh:

Yhteistyössä