Ketä paikalla? Mitä kuuluu?

Täällä yksi selailee huutista ja katselee American Beautya sivusilmällä... Voisko joku tako järkeä mun päähän, että nyt loppuu tämä shoppaaminen? Karannut ihan lapasesta ja koko ajan löytyy jotain liian ihanaa internetin ihmemaasta...

Mä oon ehkä vähän väsynyt, mutta putoilen tolle American Beauty leffalle, vaikkei siinä mitään hauskaa kai varsinaisesti olekaan. Yksi käy pumppaamassa jotain kiinteistökingiä ja toinen bodailee kasarimusan tahdissa autotallissa ja elää jotain kadotettua elämäänsä kai uudelleen. :D

Noi henkilöhahmot on osin aika hauskoja, vaikka toi varsinainen aihe leffassa onkin vakavampi.

Viimeksi muokattu:
Mä oon ehkä vähän väsynyt, mutta putoilen tolle American Beauty leffalle, vaikkei siinä mitään hauskaa kai varsinaisesti olekaan. Yksi käy pumppaamassa jotain kiinteistökingiä ja toinen bodailee kasarimusan tahdissa autotallissa ja elää jotain kadotettua elämäänsä kai uudelleen. :D

Noi henkilöhahmot on osin aika hauskoja, vaikka toi varsinainen aihe leffassa onkin vakavampi.

Niiden hahmojen elämä on jotenkin tosi surkuhupaisaa. Tavallaan säälittää kauheesti miten hukassa ovat, tavallaan naurattaa se totaalinen urpous :D Mutta on kyllä hyvä elokuva, ja loistavat musiikit.

American Beauty on kyllä ihan huippu. Ja todellakin ajoittain äärimmäisen tragikoominen. :D Oon nähnyt sen monta kertaa ja aina vaan kolahtaa ja lopussa tirautan pienet itkut.

Yhteistyössä